سود 249 میلیون دلاری سازنده Pokemon Go در بخش گردشگری

0
245

به گفته‌ی استودیو Niantic، این کمپانی قادر بوده است در 3 شهر، سودی معادل 249 میلیون دلار در زمینه‌ی کسب کند.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، جشنواره‌های بازی استودیوی Niantic Labs به حدی موفق بوده اند که موفق شده اند در سه شهر شیکاگو، دورتموند و مونترال، سودی معادل 249 میلیون دلار را بهصنعت گردشگری تزریق کنند.

از طرفی کمپانی اعلام کرده است که  جشنواره‌های بیشتری برای بازی‌های Pokemon Go و Harry Potter: Wizards Unites در طول چند ماه آینده برگزار خواهد کرد.

طرفداران Pokemon Go می‌توانند در نیمه‌ی اول سال 2020، در 4 جشنواره‌ی مربوط به این بازی شرکت کنند که به ترتیب در تایوان، سنت لوییز، لیورپول و فیلادلفیا برگزار خواهند شد.

از طرفی مشخص شده است که برای بازی Harry Potter: Wizards Unite هم قرار است یک فستیوال بزرگ برگزار شود که هنوز تاریخ مشخصی ندارد.

علاوه بر آمار و ارقام مالی، کمپانی Niantic همچنین اطلاعات جانبی دیگری را هم منتشر کرده است که جذابیت خودشان را دارند. به طور مثال به گفته‌ی این شرکت، بیشتر از 2.7 میلیون جمعیت در 77 جشنواره‌ی بازی‌های این شرکت حضور داشته اند. این 77 جشنواره در 32 کشور مختلف برگزار شده اند و حاضران این جشنواره‌ها هم در حدود 6.5 میلیون کیلومتر را با هم پیاده روی کرده اند.

از آنجا که وبسایت جدید این شرکت اکنون به مقامات رسمی اجازه می‌دهد این جشنواره‌ها را داخل شهر‌های خودشان هم برگزار کنند، امکان اضافه شدن به تعداد جشنواره‌های امسال ان کمپانی هم هست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها