سونی تائید کرد که ایرباد اکسپریا در آمریکا منتشر خواهد شد

0
379

کالاسودا – شرکت سونی تائید کرده است که زمان زیادی به بازه فروش ایرباد های سبک اکسپریا در ایالت متحده امریکا باقی نمانده است.

ان طور که از طرح مفهومی این شرکت بر امده است، این اخرین ایرباد جدید شرکت سونی به نام Sony Xperia Ear Duo است. این ایربادها اندکی با ایربادهای وایرلس بازار که موسیقی را با صدای محیط ترکیب میکنند تفاوت دارد.

برای مثال، شما میتوانید در حین ورزش بدون اینکه نگران افتادن آن باشید به راحتی ورزش کنید. این ایرباد دارای ویژگی حذف صداهای اضافه محیط است. بنابراین به راحتی میتوانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش کرده و روی کاری که انجام میدهید تمرکز کنید، چه در حال برنامه نویسی باشید یا ورزش!

ایربادهای سونی اکسپریا Ear duo هم با اندروید و هم با ios و دستیارهای صوتی هماهنگ هستند. آنها به طور خودکار میتوانند حجم صدا را با توجه به نویز محیط تنظیم کنند. این هدفون همچنین از حرکات سر برای عقب و جلو کردن آهنگها و پاسخ دادن به تماسها پشتیبانی میکند.

سونی پیش فروش این محصول را در آمازون اغاز کرده است. این هدفون در دو رنگ سیاه و طلایی و برچسب قیمتی ۲۸۰ دلاری سونی این دستگاه را روی ۲۵ ماه می در ایالت متحده آمریکا منتشر خواهد کرد.