سونی در بازار دوربین گوشی کم آورد

0
192

سونی نمی‌تواند به تقاضای بازار جواب داده و حسگرهای دوربین گوشی‌های هوشمند را به‌اندازه کافی سریع بسازد و در اختیار مشتریان قرار دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت؛ براساس گزارش بلومبرگ، سونی در تلاش است تا تقاضای بازار را برای سنسورهای تصویربرداری خود را حفظ کند. با توجه به اینکه فروش گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری افزاریش یافته است، به نظر می‌رسد تولید کنندگان قصد دارند تعداد بیشتری از دوربین‌ها را به گوشی‌های هوشمند اضافه کنند. این منجر به افزایش تقاضای حسگرهای دوربین شده است.

در این میان بزرگترین تولید کننده سنسورهای دوربین در جهان، سونی است که بیش از 50 درصد از بازار را تحت کنترل دارد و کلیه سنسورهای دوربین موجود در کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ و آیفون‌های مدرن و سایر شرکت‌های چینی را این شرکت بزرگ تأمین می‌کند. به‌عنوان مثال، این شرکت چهار حسگر 12 مگاپیکسلی موجود در آیفون 11 پرو اپل را ساخته است.

سونی امسال هم کارخانه‌های خود را در تعطیلات کریسمس باز نگه می‌دارد تا بتواند این تقاضا ها را پاسخ داده و عقب‌افتادگی خود در بازار را جبران کند. در این میان این شرکت در حال افزایش سرمایه‌گذاری است و قصد دارد در سال 2021 کارخانه جدیدی را احداث کند.

تروشی شیمیزو  (Terushi Shimizu) مدیر بخش نیمه‌هادی سونی اعلام کرده است که بعید است این افزایش ظرفیت اوضاع را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

شیمیزو در ادامه به بلومبرگ اعلام کرد: “با توجه به شرایط و تقاضای موجود در بازار، حتی پس‌ازاین همه سرمایه‌گذاری جدید برای گسترش ظرفیت، هنوز هم عرضه سونی برای این همه تقاضا کافی نیست.”

سونی نمی‌تواند به تقاضای موجود در بازار پاسخ دهد. ما از مشتریان خود عذرخواهی می‌کنیم که قادر نیستیم به‌اندازه کافی کارکنیم و به‌سرعت سنسورهای را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها