تصاویرگوشی تان را با بزرگنمایی ببینید

0
634

کالاسودا – سونی یک پروژکتور موبایل قابل حمل جدید در هند راه اندازی کرده است.

سونی به تازگی روز ۵ شنبه از پروژکتور موبایل قابل حمل خود به نام MP-CD1 رونمایی کرد و بیان کرده است که این دستگاه قادر است هر سطحی را به یک صفحه نمایش بزرگ تبدیل کند و برای انعکاس تصویر روی موبایل یا فیلمی که درحال پخش است، بر روی اسکرین می تواند مناسب باشد. این دستگاه از ۳ آگوست به قیمت ۲۹ هزار روپیه در هند موجود می شود.

پروژکتور موبایل سونی سطح روشنایی را افزایش داده و از تارشدگی و نویز جلوگیری کرده و عملکرد مطلوب پخش را تضمین می کند. سونی در بیانیه ای اعلام کرده است که این دستگاه به تکنولوژی DLP intelliBright مجهز است که روشنایی و مصرف انرژی را مدیریت می کند. پروژکتور رتبه ۱۰۵ را در رتبه بندی ANSL دارا می باشد.

این پروژکتور دارای سایز جیبی و از جنس آلومینیوم بوده و دوام محکمی دارد و می تواند تصویر را تا فاصله ۳۰۴ سانتی متر (۱۲۰ اینچ) با وضوح ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل روی دیوار، پرده یا هر جسم دیگری منعکس کند.

پروژکتور موبایل سونی دارای باطری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری است که کاربران را قادر می سازد بتوانند حداقل ۲ ساعت به تماشای فیلم بپردازند. این دستگاه دارای تصحیح کلیدهای خودکار برای طرح ریزی بدون دردسر و انتقال تصاویر واضح روی پرده است. همچنین این دستگاه از سوکت سه پایه همراه با اتصال بی سیم و استریم مدیا با دانگل HDMI پیشتیبانی می کند.

پورت های HDMI و USB بر روی دستگاه قابل استفاده از جانب گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها، کنسول های بازی و … است. سونی MP-CD1 وزن ۲۸۰ گرمی دارد و دارای کیف حمل، کابل HDMI، کابل یو اس بی از نوع C و میکرو یو اس بی و اداپتور یو اس بی Type-C است.

سونی پیش از این نیز نشان داده بود که دستی در ساخت پروژکتور دارد. برای مثال یکی از پروژکتور های این شرکت به نام اکسپریا تاچ دارای یک اسپیکر هوشمند و تبلت اندرویدی است. این پروژکتور تعاملی قادر است صفحات تخت و صاف را به تاچ اسکرین  ۲۳ اینچ با کیفیت HD تبدیل کند.

 این کار توسط سیستم انعکاس لیزری عمودی یا افقی که در درون این پروژکتور قرار دارد، انجام می گیرد. از این پروژکتور می توان به خصوص در بازی های موبایلی استفاده کرد. همچنین سونی پیشنهاد کرده بود که برای چت های ویدئویی نیز این پروژکتور می تواند گزینه مناسبی در اختیار کاربران قرار دهد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید