سیستم عامل جدید با قابلیت های ویژه برای ساعت های مایکل کورس

0
1282
سیستم عامل جدید با قابلیت های ویژه برای ساعت های مایکل کورس

به تازگی خبرهای جالبی در مورد ساعت های مایکل کورس منتشر شده که نشان می دهد که سیستم عامل جدید با قابلیت های ویژه به بازار عرضه خواهد شد.

سیستم عامل جدید برای ساعت های مایکل کورس

ساعت های هوشمندی که توسط برندهای مشهور به بازار عرضه می شود اصولا سیستم عامل خوب و مناسبی دارند. آخرین سیستم عاملی به ساعت های هوشمند اضافه شده از سوی کمپانی مایکل کورس است. این سیستم عامل با نسخه 2.0 با نام سوفیا به بازار عرضه شده و دارای قابلیت های بی نظیری است.

ویژگی های این مدل های جدید ساعت های مایکل کورس

طراحی این ساعت ها با نسخه اولیه آن متفاوت است. این ساعت ها دارای سه دکمه در کناره هستند و برخلاف مدل قبلی که یک دکمه داشتند. بندهای ساعت این مدل نیز کاملا با مدل قبلی متفاوت بوده و ظاهری زنانه تر دارند. حاشیه های این ساعت ها نیز کمتر بوده و بیشتر به صفحه نمایش این ساعت اختصاص داده شده است.

ویژگی های ورزشی ساعت های مایکل کورس

اولین مدل ساعت های هوشمند سوفیا بیشتر در مورد ظاهر بود اما مدل های جدید دارای نمایشگر ضربان قبل و GPS است و این نمایشگر ضربان قلب برای افرادی است که می خواهند از برنامه GoogleFit استفاده و سیستم تحرکات روزانه خود را رصد کنند.

پردازنده های این ساعت هوشمندویژگی های ورزشی ساعت های مایکل کورس

از ویژگی های بد این ساعت های هوشمند این است که با پردازنده قدیمی اسنپ دراگون 2100 به بازار عرضه می شوند که البته این پردازنده اصلا بد نیست ولی در کنار پردازنده 3100 رقابت ضعیفی بین این دو شکل می گیرد. مدل هایی که دارای پردازنده 3100 هستند میزان باتری مصرفی هم کمی پایین تر است که می تواند از ویژگی های خوب این پردازنده محسوب می شود. این ساعت ها همچنین از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی خواهند کرد و خبر خوبی در مورد این سیستم عامل محسوب می شود. زیرا بعضی از سیستم عامل قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی غیر از خود را ندارند ولی موضوع از باگ های این سیستم عامل ها محسوب می شود.

قیمت و رنگ بندی احتمالی ساعت های هوشمند مایکل کورس

هنوز قیمت این ساعت های هوشمند مشخص نشده است اما مایکل کورس قرار است این ساعت ها را با سیستم عامل 2.0 سوفیا به بازار عرضه کند. طرح رنگ های احتمالی این ساعت ها نیز نقره ای ، طلایی ، صورتی و ترکیب صورتی و نقره ای خواهد بود.

البته تخمین هایی در مورد قیمت احتمالی این ساعت های هوشمند شکل گرفته و احتمالا این ساعت ها با قیمت پایه 369 یورو در تابستان سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد. گفته شده این ساعت های هوشمند می توانند با سیستم عامل اندروید به خوبی همگام سازی شوند. البته این موضوع را هم اشاره کنیم که این ساعت ها با سیستم عامل iOS کارکرد خوبی خواهند داشت.

نظر شما در مورد ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس چیست؟ آیا این ساعت ها می توانند فروش خوبی بین کاربران داشته باشند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها