سیستم عامل ios 13.1.1 با اصلاحات جدید به روز رسانی شد

0
140
سیستم عامل ios 13.1.1 با اصلاحات جدید به روز رسانی شد

سیستم عامل ios 13.1.1 اکنون با اصلاحاتی در خصوص تخلیه باتری، اشکال صفحه نمایش، باگ کیبورد شخص ثالث و موارد دیگر عرضه شده است و می توانید نسبت به دانلود ان اقدام کنید.

ویژگی های به روز شده

در اوایل این هفته ، اپل به مشتریان هشدار داد که صفحه کلیدهای شخص ثالث در iOS 13 می توانند “دسترسی کامل” به کاربران دهند و داده ها را حتی بدون اجازه کاربر از طریق اینترنت انتقال دهند و اکنون این شرکت قبلاً به روزرسانی ای را برای رفع آن منتشر کرده است. ارائه iOS 13.1.1 اکنون به پایان رسیده است و همراه با برطرف کردن مسئله صفحه کلید شخص ثالث ، برای مشتریانی که ممکن است پس از به روزرسانی در  iOS 13 ، تخلیه باتری سریعتر از حد معمول را تجربه کرده اند ، رفع می شود.

نسخه 13.1.1 همچنین “مواردی که می تواند مانع از بازگشت نسخه پشتیبان از آیفون شود” را حل کرده است، بهبود سیری را در آیفون 11 ، 11 پرو و ​​11 پرو بهبود حداکثری می بخشد و باگ هایی را برطرف کرده است که می تواند منجر به همگام سازی کند در بخش  Reminders شود.

ویژگی های به روز شده

iOS 13.1.1 آخرین تلاش اپل برای رفع اشکالات جدیدترین نسخه اصلی نرم افزار آن است. اما مسائل دیگر همچنان باقی مانده است. بدترین مشکلی کاربران تجربه کرده اند این است که آیفون در iOS 13 گاهی می تواند داده های موبایلی کار نکند ، اما همچنان به ظاهری می تواند نشان دهد که گویی همه چیز خوب است. این معمولاً بعد از تنظیم روی حالت هواپیما اتفاق بیفتد. تنظیم مجدد حالت هواپیما یا داده های تلفن همراه برای رفع آن کافی نیست. فقط خاموش کردن تلفن و دوباره کار مجدد باعث می شود که همه چیز دوباره به حالت عادی اجرا شود.

نحوه نصب ios 13.1.1

تمامی دستگاه ‌هایی که قادر به نصب آی او اس 13.1 بودند می‌توانند نسخه جدید را هم دانلود و نصب نمایند.  اگر شما نیز این نسخه را دارید نسبت به دانلود و به روز رسانی آن اقدام کنید. برای دانلود و نصب جدیدترین نسخه آی او اس هم می ‌توانید به آدرس Settings > General > Software Update بروید. ضمنا نصب آپدیت از طریق نرم‌افزار آیتونز بر روی مک اواس و ویندوز هم امکان پذیر است.

نحوه نصب ios 13.1.1

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها