سیستم مورد نیاز برای بازی Fortnite چقدر است؟

0
386
سیستم مورد نیاز برای بازی Fortnite چقدر است؟

بازی fortnite را باید در کنار محبوب ترین بازی های بتل رویال دانست که در سال 2017 منتشر شد. این بازی جهان باز برای کنسول های بازی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، اندروید، iOS و مایکروسافت ویندوز در اختیار علاقه مندان این سبک بازی قرار می گیرد. این بازی توسط Epic Games منتشر شده است.

دلایل مختلفی برای موفقیت این بازی محبوب وجود دارد، به نوعی که بازیکنان این عنوان به صورت میلیونی هستند، در این بخش قصد داریم به بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی fortnite برای ویندوز و مک بپردازیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Fortnite

این بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و این بازی سبک بقا در کنار به روز رسانی های مختلف توانسته مورد تایید گیمرها قرار گیرد. در این بخش به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی می پردازیم.

سیستم عامل: Windows 7/8/10 64-bit + Mac OSX Sierra

پردازنده: Core i3 2.4 GHz processor

رم : 4 گیگابایت

پردازنده گرافیکی: Intel HD 4000 video card

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Fortnite

سیستم پیشنهادی برای اجرای Fortnite

این بازی مهیج قابلیت اجرای بازی با نرخ 60 فریم را در اختیار شما قرار می دهد و برای استفاده از بهترین حالت و کیفیت این عنوان بهتر است از سیستم پیشنهادی زیر استفاده کنید.

سیستم عامل: Windows 7/8/10 64-bit

پردازنده: Core i5 2.8 GHz processor

پردازنده: Core i5 2.8 GHz processor

رم: 8 گیگابایت

پردازنده گرافیکی: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU 2 GB VRAM

اگر قصد دارید بازی fortnite را اجرا کنید در نظر داشته باشید که دستگاه های MacBook Pro، iMac Pro و Mac Pro از سایر دستگاه ها مناسب تر هستند. برای اینکه اطمینان پیدا کنید که دستگاه شما از این بازی پشتیبانی می کند موارد زیر را بررسی کنید.

سیستم عامل: Mac OS X Sierra

پردازده گرافیکی: Intel HD 4000

پردازده گرافیکی: Intel HD 4000

پردازنده: Core i3 2.4 GHz

رم: 4 گیگابایت

در نظر داشته باشید برای اینکه از سخت افزار دستگاه خود اطمینان پیدا کنید می توانید مراحل زیر را در مک انجام دهید و سخت افزار سیستم خود را بررسی کنید.

در بالا سمت چپ صفحه نمایش دستگاه خود روی آیکون اپل کلیک کنید. گزینه ‘About this Mac را از منوی کشویی انتخاب کنید و More Information را انتخاب کنید.

با استفاه از اطلاعاتی که در این قسمت در اختیار شما قرار می گیرد می توانید از سخت افزار دستگاه خود مطلع شوید.

گوشی های اندرویدی که قابلیت اجرای Fortnite را دارند

همانطور که بیان شد این بازی هیجان انگیز برای گوشی های اندروید نیز توسعه پیدا کرده است و اگر قصد اجرای آن را دارید بهتر است گوشی هوشمند شما مجهز به اندروید 8 یا نسخه های بالاتر باشد و نیاز به رم 3 گیگابایتی و بالاتر دارید. همچنین پردازنده گرافیکی موبایل شما بهتر است Adreno 530، Mali-G71 MP20 یا Mali-G72 MP12 یا نسخه های بالاتر مورد نیاز شما است و برای اجرای مناسب بازی به این سخت افزار و نرم افزار نیاز خواهید داشت.

گوشی های اندرویدی که قابلیت اجرای Fortnite را دارند

پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان این بازی هیجان انگیز هستید این بازی را از وب سایت رسمی اپیک گیمز دریافت کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها