سیستم پرداخت گوگل برای نسخه های ios و دسکتاپ عرضه شد

0
309

کالاسودا – یکی از ویژگی های سیستم پرداخت اپل یا apple pay این است که کاربران میتوانند از طریق گوشی های هوشمند، ساعتهای اپل و همچنین از طریق وب ان را استفاده کنند .

و این به معنای راحتی استفاده کاربران این سیستم در هنگام خرید است. اما سیستم پرداخت گوگل تا پیش از این چنین امکاناتی نداشت. اما خبر خوب اینکه اگر از کاربران سیستم پرداخت اپل نیستید و از google pay استفاده میکنید، این سیستم نیز به تازگی در دیگر پلتفرمها عرضه شده است.

گوگل طی بیانیه ای که در وبلاگ خود گذاشت بیان کرد که ما سیستم پرداخت گوگل را بر روی نسخه دسکتاپ و ios اوردیم که بدین معنی است که میتوانید هنگامی که از طریق مرورگرهایی همانند کروم، سفری و فایر فاکس خرید میکنید، فارغ از اینکه دستگاهتان چیست، به راحتی پرداخت خود را انجام دهید. اگر در قسمت پیکسل بوک خود شماره google pay را ذخیره داشته باشید، میتوانید از آن بدون استفاده از دستگاهی دیگر در وب استفاده کنید.

همانطور که در اعلانیه گوگل بیان شده است این سیستم پرداخت نه تنها برای کاربران وب در دسترس قرار گرفته است، بلکه کاربران ios نیز قادر به استفاده از آن هستند. به نظر میرسد که حرکتی برای سرقت سهم بازار اپل است. اگر در کشوری هستید که گوگل پی در حال پشتیبانی نمیشود، اندکی صبر کنید چرا که این تغییرات در همه کشورها در حال گسترش است.