با افزودن پتنتی جدید؛ سیستم پرداخت PayPal امن تر می شود

0
206
با افزودن پتنتی جدید؛ سیستم پرداخت PayPal امن تر می شود

گزارش های اخیر نشان می دهد که سیستم پرداخت آنلاین PayPal  در راستای توسعه مثبت و امن تر کردن پلتفرم خود، پتنتی را در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسانده است که می تواند حملات بدافزاری را شناسایی کرده و با اثرات منفی آن مقابله کند. این ویژگی کاملا به صورت خودکار بوده و می تواند از حریم خصوصی کاربران این سیستم به خوبی محافظت کند.

اهمیت امنیت در سیستم های پرداخت آنلاین

سیستم های پرداخت آنلاین که با جابجایی پول کاربران سروکار دارند، با افزایش حملات سایبری این روزها خود را آسیب پذیر تر از گذشته می بینند و بسیاری از آنها در پی توسعه راه حل های امنیت بخشی به درگاه های پرداخت اینترنتی و سایر خدمات خود هستند تا بتوانند با بهره‌گیری از تکنولوژی های نوین و پیشرفته، نفوذ بدافزارهای خطرناک به اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را به حداقل رسانده و از هک و حملات سایبری در سرویس ‌های توسعه داده شده خود جلوگیری به عمل بیاورند.

PayPal چه کاری انجام می دهد ؟

درگاه پرداخت آنلاین PayPal یکی از این سیستم هاست که دارای کاربران بسیاری در سراسر دنیاست. این کاربران که در سطح جهان پراکنده هستند و از حساب PayPal برای خرید و فروش، نقل و انتقال پول و تبدیل ارز در شبکه ای بسیار امن، سریع و با کاربری آسان استفاده می کنند. حساب PayPAl در واقع یک حساب بانکی اما از نوع اینترنتی است که دارای قابلیت دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت است.

اکنون این شرکت با همکاری شرکت ‌های فعال در حوزه تکنولوژی قصد دارد امنیت سایبری سرویس محبوب خود را برای پرداخت‌ های آنلاین و اینترنتی در جهان به میزان قابل توجهی افزایش دهد تا بدین ترتیب رضایت کاربرانش را نیز به خود جلب کند و اقدام مثبت و سازنده‌ای در جهت افزایش امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی آنها انجام دهد.سیستم پرداخت آنلاین PayPal  در راستای توسعه مثبت و امن تر کردن پلتفرم خود

حق اختراع PayPal چیست و چگونه کار می کند؟

این سیستم حق اختراعی را به ثبت رسانده که می تواند حملات بدافزاری را به صورت کاملا خودکار شناسایی کرده و با اثرات منفی آن مقابله کند. این اختراع به این صورت است که با استفاده از کش (Cache) داده های سیستم می تواند به شناسایی بدافزارها و چگونگی مقابله با آنها به دو روش کمک کند: 1- جلوگیری از فرآیند رمزگذاری 2- جلوگیری از کپی کردن فایل اصلی به یک سرور از راه دور پیش از آنکه بتواند آن را رمزگذاری کرده و از آن به عنوان پشتیبان استفاده کند.

ویژگی اصلی این سیستم

ویژگی اصلی این سیستم این است که هنگامی که فایلی کپی و رمزگذاری تکرار می شود، به دنبال یک الگوی مشخص می گردد. اکنون با کمک این پتنت این الگوریتم شناسایی شده و یک لیست سفارشی از برنامه هایی که اجازه چنین عملیاتی را دارند معرفی می کند. این آخرین آپدیت PayPal است که در نوع خود بی نظیر بوده و در مقایسه با دیگر سیستم های تشخیص بدافزار مانند برنامه های لینوکس منحصر به فرد است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها