سینمای شخصی Cinera Edge با رزولوشن 5K روی چشمان شما

0
194

هدست Cinera Edge یک سینمای شخصی با رزولوشن 5K و صدای دالبی سوراند ساند است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از نیواطلس، هدست‌ سینمای شخصی یک دهه است که راهی بازار شده اما شکل ناموزون آنها دلیل عدم محبوبیت این محصول بوده است.

سالها به عنوان جعبه‌های بزرگ و زشت فیلم‌های بیش از 20 دقیقه را عذاب آور کرده و با فشار به چشم، ناراحتی ایجاد می‌کردند.

حتی مدل قبلی ساخت همین کمپانی {Cinera Prime V1} نیز از این قاعده مستثنی نبود و چنان سنگین بود که همراه با آن یک بازوی اختیاری فروخته شد تا بتوان روی صورت نگه داشت.

اما محصول جدید {Cinera Edge} چندان دست و پاگیر نیست و به مانند یک هدفون معمولی شده است.

«سینرا اج» مجهز به یک جفت نمایشگر اولد 0.83 اینچی معادل 21 میلیمتر برای هر چشم با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است که وقتی با هم ترکیب شوند معادل 5K خروجی می‌دهند.

هدست مذکور در ابعاد 197 در 207 در 103 میلیمتر و به وزن 490  گرم، میدان افقی 66 درجه‌ای را نشان می‌دهد که معادل تماشای یک صفحه نمایش 1200 اینچی از فاضله 20 متری است.

وزن هدست به جای اینکه به جلو هدایت شود، به کناره‌ها فرستاده شده تا کاربر در زمان طولانی‌تری بتواند از آن استفاده کند و دست کم یک کمدی 90 دقیقه‌ای را تماشا کند.

یک باتری 5200 میلی آمپر ساعت روی هدست اندرویدی تعبیه شده و 3 ساعت تماشای فیلم را جواب می‌دهد و به طور محلی اجازه پخش یوتیوب، نتفلیکس، HBO Max، دیزنی پلاس، هولو و توئیچ را می‌دهد.

از طریق میکرو اس دی نیز می‌توان ویدئوهای مورد علاقه را تماشا کرد.

با پورت HDMI می‌توان اجراکننده بلو-ری،رایانه و کنسول گیم را متصل کرد.

مدل معمولی Cinera Edge حدود 449 دلار و مدل Pro نیز 549 دلار تعیین شده است و از دسامبر 2020 عرضه رسمی شروع می‌شود، اگر به رقم 325 هزار دلار سرمایه‌گذاری برسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها