شاخ های اینستاگرام در تور فتا

0
599

شاخ های اینستاگرام در ایران تحت نظر پلیس فتا قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، فعالان شبانه روزی اینستاگرام در ایران مورد توجه پلیس فتا قرار گرفته اند.

شاخ اینستاگرام کیست؟

کسانی در جهان هستند که شبانه روزشان را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. این افراد لحظه لحظه زندگی خود را برای مخاطبان شان در این شبکه ها گزارش می کنند. این مساله برای بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی جذاب است از این رو بر تعداد مخاطبان این افراد افزوده می شود. در نهایت این کاربران خاص شبکه های اجتماعی به پر مخاطب ترین ها تبدیل می شوند که از آن ها به عنوان شاخ یاد می شود. البته اصطلاح شاخ بیش از هر شبکه اجتماعی در اینستاگرام کاربرد دارد.

شاخ های اینستاگرام در ایران

در ایران نیز عده ای همین روال را در اینستاگرام در پیش گرفته اند و توانسته اند مخاطب های زیادی برای صفحات خود جذب کنند. شاخ های اینستاگرام ایرانی اکثرا در زمینه مدلینگ یا ورزش فعالیت دارند. این شاخ بودن برای آن ها موقعیتی فراهم کرده که با انجام تبلیغات از مخاطبان خود کسب درآمد کنند.

شاخ های ایرانی اینستا تحت نظر فتا

اما حالا با وجود بازار گرمی که شاخ های اینستاگرام در ایران دارند، پلیس فتا اعلام کرده که آن ها را تحت نظر دارد. در این رابطه، رییس پلیس فتای ناجا از رصد و شناسایی شاخ‌های اینستاگرامی خبر داد.

سردار وحید مجیددرباره فعالیت برخی از صفحات پرطرفدار اینستاگرامی در حوزه مدلینگ و … که اصطلاحا با عنوان شاخهای اینستاگرامی شناخته می شوند، گفت: سال گذشته طرحی را در پلیس فتا آغاز کردیم که در جریان آن رصد و تذکرات لازم به این افراد داده شده و مواردی را به آنان مطرح کردیم.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح ها جزو طرح‌های استمراری است، گفـت: امسال هم چنین طرح‌هایی ادامه داشته و اقدامات آنان مورد رصد پلیس خواهد بود و با تخلفات احتمالی آنان نیز برخورد خواهد شد.

سردار مجید در مورد فعالیت برخی از این صفحات در تبلیغ صفحات شرط بندی و قماربازی نیز گفت: این افراد در حوزه رصد و شناسایی پلیس هستند و اگر تخلفی کنند با هماهنگی دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها