شارژر جدید و بی سیم تسلا

0
489

کالاسودا_ این شارژر بی سیم ظاهر خوبی دارد اما از نظر کارایی نسبت به قیمت آن چندان قوی نیست.

سبک زندگی که تسلا برای کاربران خود آماده کرده است همانند برند و صاحب برند آن یعنی ایلان ماسک کمی پر خرج و خاص محسوب می شود و این موضوع در مورد شارژر بی سیم جدید تسلا هم صدق می کند.

این دستگاه برای فروش روی سایت این کمپانی قرار دارد و قیمت آن ۶۵ دلار تعیین شده است. این دستگاه دارای یک کابل USB-C است که بتوانید هر زمان که دوست داشتید دستگاه موردنظر خود را مستقیما به شارژر متصل کنید.

رنگ بندی های این شارژر بی سیم سفید و مشکی است اما ظرفیت آن ثابت و ۶۰۰۰mAh است.

شما با نصف مبلغ این شارژر بی سیم می توانید یک شارژر ۱۰۰۰۰mAh بگیرید ولی این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که این سبک از شارژر دیگر بی سیم نیست. شما همچنین با ۵۰ دلار می توانید یک شارژر بی سیم با ظرفیت ۱۰۴۰۰mAh با برند متفرقه خریداری کنید.

قطعا هیچ کسی با این قیمت و مشخصات و کارایی این شارژر را خریداری نمی کند و همه به خاطر برند و اسم تسلا آن را خریداری می کنند. اگر بخواهیم بر اساس برند صحبت کنیم قطعا این مبلغ خیلی هم منصفانه است. اگر شما جز طرفداران پر و پا قرص این برند هستید حیف است که این شارژر بی سیم را خریداری نکنید.

توضیحاتی در مورد ایلان ماسک

ایلان ماسک متولد ۱۹۷۱ آفریقای جنوبی، مهندس، مخترع و شخص نامی تجارت در صنایع پیشرفته آمریکایی است.  او هم‌اکنون مدیرعامل و مدیرفنی در اسپیس اکس و مدیرعامل و طراح محصول در تسلا موتورز است.

ماسک همچنین در حال توسعه یک سیستم حمل و نقل با سرعت بالاست که تحت عنوان هایپرلوپ (Hyperloop) شناخته شده‌است. ایلان ماسک روی پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که پتانسیل تغییر دنیای اطرافمان را دارند. او نه تنها یک کارآفرین، بلکه یک مخترع، نوآور و مهندس است: ماسک شخصاً در طراحی خودروهای برقی و سفینه‌های فضایی شرکت می‌کند.

ایلان ماسک به عنوان سی و هشتمین فرد قدرتمند جهان، پانزدهمین ثروتمند در حوزه تکنولوژی و صدمین میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۵ شناخته شده‌است. دارایی خالص او در سال ۲۰۱۵، ۱۳٫۹ میلیارد دلار و در حال حاضر ۱۰٫۷ میلیارد دلار برآورد شده‌ است.

او پنج پسر، یک دوقلو و یک سه قلو دارد.

ایلان ماسک به عنوان یکی از ده شخصیت تأثیرگذار جهان انتخاب شده‌ است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها