شارژر فوق سریع هواوی نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد!

0
506
شارژر فوق سریع هواوی نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد!

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شارژر فوق سریع هواوی بپردازیم که می تواند برای خیلی از کاربران جالب توجه و جذاب باشد و این کمپانی با شارژر فوق سریع هواوی نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد.

شارژر فوق سریع هواوی : تکنولوژی برتر

امروزه خیلی از تولیدکننده های تلفن همراه از تکنولوژی شارژر سریع برای محصولات خود استفاده می کنند تا از سریع تر شارژ شدن دستگاه های خود اطمینان حاصل کنند. البته در این زمینه تکنولوژی های دیگری هم وجود دارد مانند تکنولوژی شارژ سریع کوالکام ، شارژ Dash وان پلاس و خیلی از موارد دیگر اشاره کنیم. حالا به نظر می رسد که شارژر فوق سریع هواوی از راه رسیده است و این تکنولوژی شارژر فوق سریع هواوی می تواند نگاه تمام کاربران در دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

شارژر فوق سریع هواوی : میزان ولتاژ شارژر

بر اساس گزارش های صورت گرفته ، شارژر فوق سریع هواوی با مدل HW-100400C00 به بازار عرضه شده است. آداپتور این شارژر فوق سریع هواوی توسط کمپانی Yada تولید شده است. میزان ولتاژ این شارژر فوق سریع هواوی 10V/4A است و این موضوع بدین معنی است که ماکزیمم شارژ این شارژر فوق سریع هواوی 40W و سریع تر از شارژر 22W گوشی سری P20 هواوی است.شارژر فوق سریع هواوی : ورود شارژر 40 واتی

شارژر فوق سریع هواوی : ورود شارژر 40 واتی

اوایل سال 2016 بود ، که شرکت هواوی 5V/8A را به بازار عرضه کرد که باعث می شد که گوشی ها تا 45 دقیقه شارژ شود. نسل جدید شارژر فوق سریع هواوی تا 40 وات سریع تر از قبل شارژ شود و این موضوع می تواند انقلابی در زمینه شارژ تلفن همراه باشد. در مقایسه با شارژرهای سریع دیگر ، شارژر سریع کوالکام در سی دقیقه یا کمتر شارژ را به 50 درصد می رساند. از طرفی دیگر شارژر سریع وان پلاس می تواند در مدت زمان سی دقیقه گوشی شما را 60 درصد شارژ کند.

شارژر فوق سریع هواوی : گوشی هایی که از این ویژگی بهره مند خواهند بود

هنوز مشخص نیست که کدام یک از گوشی های پرچم دار این کمپانی با شارژر فوق سریع هواوی همراه باشد ، احتمال این موضوع وجود دارد که سری گوشی میت 20 که در ماه اکتبر به بازار عرضه می شود همراه با شارژر فوق سریع هواوی باشد. البته امکان دارد گوشی های دیگری از شرکت هواوی با این ویژگی به بازار عرضه شوند ولی تمام این موضوعات بستگی به شرکت هواوی دارد.

همه این مسائل را زمان به ما نشان خواهد داد و باید دید که در آینده شاهد چه موارد دیگری از سوی شرکت هواوی خواهیم بود. شرکت هواوی در سال 2019 قصد دارد تا نگاه تمام کاربران را به خود جلب کند و ارائه شارژر فوق سریع هواوی می تواند یک از اقدامات این شرکت بدین منظور باشد.شارژر فوق سریع هواوی : گوشی هایی که از این ویژگی بهره مند خواهند بود

نظر شما در مورد شارژر فوق سریع هواوی چیست؟ آیا این شارژر فوق سریع هواوی می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد شارژر فوق سریع هواوی هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها