یک محصول شکست خورده دیگر روی دست اپل ماند؛ لغو تولید شارژر وایرلس ایرپاور

0
444
یک محصول شکست خورده دیگر روی دست اپل ماند؛ لغو تولید شارژر وایرلس ایرپاور

اپل تولید شارژ وایرلس ایرپاور خود را لغو کرد و دلیل آن را نرسیدن شرکت به استانداردهای لازم برای تولید این محصول اعلام کرده است.

پد شارژر وایرلس ایرپاور اولین بار در مراسم رونمایی گوشی های آیفون 10 اپل در سال 2017 رونمایی شده بود و بسیاری منتظر عرضه نهایی و تولید انبوه این محصول به بازار بودند. اما این اتفاق عملی نشد و اپل صراحتا اعلام کرد که به دلیل به استاندارد نرسیدن این محصول، تولید و عرضه آن را برای همیشه لغو کرده است و یک محصول شکست خورده دیگر روی دست اپل گذاشته است.

دن ریسیو، قائم ‌مقام ارشد بخش مهندسی سخت‌افزار اپل در این باره می گوید: پس از تلاش های زیاد، ما به این نتیجه رسیدیم که شارژر وایرلس ایرپاور به استاندارد های بالا دست نخواهد یافت و پروژه را لغو کردیم. ما از مشتریانی که منتظر رونمایی این محصول بودند عذرخواهی می کنیم. همچنان معتقد هستیم که آینده متعلق به تکنولوژی بی سیم است و متعهد هستیم تا تجربه فناوری وایرلس را روز به جلو پیش ببریم.

اپل پیش از این ویژگی های جذابی برای این محصول خاطر نشان کرده بود که از جمله آن می توان به توانایی شارژ سه محصول به صورت همزمان از جانب آن اشاره کرد. در واقع به گفته اپل کاربر می ‌توانست مواردی مانند ساعت هوشمند اپل واچ، آیفون و ایرپاد را به‌ صورت همزمان با استفاده از این پد شارژ وایرلس، شارژ کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها