شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار؛ کدام بهتر است؟

0
645
شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار؛ کدام بهتر است؟

این روز ها شارژر های وایرلس در بازار جهانی اهمیت بسیار بالایی دارد. این شارژر ها بسیار راحت تر از شارژرهای سیم دار و کلاسیک است. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار کدام برای کاربران مناسب تر است. برای بررسی این موضوع که شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار؛ کدام بهتر است با ما همراه باشید.

شارژرهای سیمی

در این بخش قصد داریم به ویژگی های مثبت شارژر های سیمی بپردازیم، در حال حاضر دو نوع شارژ سیم دار برای گوشی های اندرویدی و یک نوع برای گوشی های آیفون وجود دارد، البته گوشی های هوشمند آیفون 4S را در این بخش قرار ندادیم.

به طور کلی شارژرهای سیمی سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با شارژر های بی سیم دارند، برای شارژ شدن یک دستگاه به طور کامل حدود 105 دقیقه با شارژرهای سیمی نیاز است در صورتی که شارژر های بی سیم حدود 150 دقیقه زمان نیاز دارند. این موضوع برای کاربرانی که مدام در سفر هستند اهمیت بسیار بالاتری دارد، در کنار سرعت بالا جابه جایی ساده و هزینه کم برای خرید شارژر های سیم دار اهمیت بسیار بالایی برای کاربران دارد.

شارژر های بی سیم

در بخش اول به ویژگی های مثبت شارژرهای سیم دار پرداختیم، با این وجود شارژر های بی سیم نیز ویژگی های خوبی دارند که باعث می شود از داک های شارژ وایرلس استفاده کنیم.

یکی از ویژگی هایی که باعث خرید شارژ وایرلس می شود، استفاده بسیار ساده آن است، با استفاه از شارژ وایرلس گوشی هوشمند خود را روی پد شارژر قرار می دهیم و گوشی هوشمند شارژ می شود. در کنار این موضوع اگر از آن دسته کاربرانی هستید که گوشی هوشمند خود را گم می کنید این موضوع را می توان در نظر داشته که از پد شارژر وایرلس می توان به صورت جایگاهی برای موبایل استفاده کرد.

در کنار موارد یاد شده به این موضوع توجه کنید که پورت شارژ شما هیچ گاه خراب نمی شود و نیازی به نگرانی برای خرید شدن این بخش نیست. این موضوع برای بسیاری از افراد که گوشی های هوشمند گران قیمت دارند بسیار مهم است.شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار ؛ کدام بهترین است؟

شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار ؛ کدام بهترین است؟

انتخاب این موضوع که شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار برای کاربران مناسب تر است به موضوعاتی مختلفی بستگی دارد. در ابتدا باید در نظر بگیرید که سرعت برای شما اهمیت دارد یا راحتی. اگر سرعت برای شما مهم است بهترین گزینه استفاده از شارژرهای سیم دار است و شارژر های بی سیم این سرعت را در اختیار شما قرار نمی دهند.

در انتها این موضوع را در نظر داشته باشید که تنها برخی از گوشی های موبایل از شارژر وایرلس بهره می برند و بیشتر محصولات با شارژر های سیم دار شارژ می شوند.

نظر شما در این زمینه چیست؟ کدام روش را برای شارژ شدن گوشی هوشمند خود ترجیح می دهید و کدام قابلیت برای شما اهمیت بسیار بالایی دارد؟ شارژر وایرلس یا شارژر سیم دار؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها