شیائومی به زودی فناوری شارژ فوق سریع توربو 100 واتی را در اختیار کاربران قرار می دهد

0
492
شیائومی به زودی فناوری شارژ فوق سریع توربو 100 واتی را در اختیار کاربران قرار می دهد

کمپانی شیائومی مدتی پیش اعلام کرد که قابلیت شارژ فوق سریع توربو 100 واتی به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این موضوع چند روز پیش بیان شد. مدیرکل برند ردمی نیز این موضوع را تایید کرده و به صورت رسمی اعلام کرد برند ردمی روی تولید انبوه شارژ فوق سریع توربو 100 واتی این برند خواهد پرداخت. روز گذشته نیز مدیر عامل شیائومی این موضوع را در یکی از شبکه های اجتماعی خود این شرکت تمام توان خود را برای تولید این فناوری به کار گرفته است.

چند روز پیش یک کاربر در صفحه Weibo مدیرعامل شیائومی سوالی را مطرح کرد که آیا شرکت شیائومی تولید انبوه شارژ فوق سریع توربو 100 واتی را آغاز کرده است؟ مدیرعامل شیائومی نیز این سوال را پاسخ داده و بیان کرد که این شرکت به سختی و با تمام توان خود روی تولید انبوه این فناوری کار می کند. البته مدیرعامل شیائومی در مورد زمان عرضه این فناوری صحبتی انجام نداده و تنها خبر کار روی این پروژه را اعلام کرده است.

آخرین پرچمدار گوشی هوشمند شیائومی می 9 است که از سریع ترین شارژ سیم دار و بی سیم بهره می برد. در حقیقت می 9 اولین پرچمدار جهان است که از قابلیت شارژ بی سیم 20 واتی بهره می برد. در زمان رونمایی از این گوشی هوشمند بیان شد این محصول از قابلیت شارژ سریع 27 واتی بهره می برد. بر اساس ادعای شیائومی شارژ سریع 27 واتی در 37 درصد از شارژ سریع 20 واتی گوشی هوشمند را زودتر شارژ می کند و شارژر بی سیم 20 واتی نیز در مقایسه با نسخه 10 واتی همین مقدار سریع تر است.فناوری شارژ فوق سریع توربو 100 واتی روی کدام گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد؟

در حال حاضر سریع ترین فناوری شارژ سریع در اختیار اوپو است

در حال حاضر سریع ترین فناوری شارژ سریع در اختیار برند اوپو است. شارژ فوق سریع این برند با نام VOOC شارژ سریع 50 واتی را برای برخی از گوشی های هوشمند این برند چینی ایجاد کرده است.

بر اساس ادعای شیائومی فناوری شارژ فوق سریع توربو 100 واتی این برند می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را در حدود 17 دقیقه شارژ کند. این موضوع در مقایسه با شارژ سریع اوپو قدرت بالای شیائومی را نشان می دهد. شارژ سریع اوپو در همین مدت زمان می تواند یک باتری 3700 میلی آمپری را تا 65 درصد شارژ کند. با توجه به اینکه برند شیائومی به زودی تولید انبوه این فناوری را آغاز می کند باید شاهد یک جهش بسیار بزرگ روی گوشی های هوشمند این برند محبوب  باشیم.

فناوری شارژ فوق سریع توربو 100 واتی روی کدام گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد؟

به احتمال زیاد فناوری شارژ فوق سریع توربو 100 واتی شیائومی روی گوشی های پرچمدار این برند برای اولین بار مورد استفاده قرار می گیرد و احتمال دارد این فناوری در کنار گوشی هوشمند می میکس 4 شیائومی در اختیار کاربرا قرار گیرد. در مورد این موضوع که آیا برند ردمی به عنوان برند فرعی کمپانی شیائومی که گوشی های میان رده این برند را تولید می کند باید دید آیا شیائومی روی گوشی های میان رده خود نیز این قابلیت را استفاده می کند یا خیر.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها