شارژ 30 دقیقه‌ای گوشی لنوو لژیون پرو با شارژر 90 واتی

0
7679

گوشی گیمینگ lenovo Legion با حجم باتری 5000 میلی آمپر ساعت در عرض 30 دقیقه با شارژر 90 واتی پر می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیرچاینا، دو روز مانده به رونمایی از اولین گوشی گیمینگ لنوو، گفته می‌شود مدل Legion Pro از فناوری شارژ سریع 90 واتی در کنار توئین توربو Twin Turbo برخوردار است.

کمپانی لنوو به این گوشی به چشم پیشرانه {یک موتور عظیم مانند خودروی مدرن} می‌نگرد که هم بتوان سریع آن را شارژ کرد و هم باتری بزرگ را درون آن جاساز کرد.

باتری لژیون پرو در حجم 5000 میلی آمپر ساعت تعریف شده و به گفته کارشناسان در عرض 30 دقیقه با شارژ سریع 90 واتی پر می‌شود.

لنوو از معماری فلش شارژ هیبریدی حاوی 16 لایه ایمنی برای شارژ ایمن گوشی استفاده می‌کند.

مدیران فنی لنوو تاکید دارند که فناوری مذکور بسیار پایدار و قابل اعتماد است.

همچنین ادعا شده است که روی این گوشی قدرتمندترین سیستم صوتی طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم شامل ایجاد حفره صوتی در مقیاس 1.4CCx2 با دامنه فوق بزرگ 0.65×2 در کنار سیستم دورانی مغناطیسی 7 است که همه اینها از جنس فلز ساخته و پرداخته شده‌اند.

«چن جین» مدیر عمومی لنوو معتقد است این باکیفیت‌ترین سیستم صوتی تعبیه شده روی یک گوشی در جهان است که تاکنون طراحی شده است.

گوشی گیمینگ لنوو لژیون از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با نرخ تازه سازی تصویری 144 هرتز برخوردار است و با چیپست اسنپ دراگون 865 پلاس شاهد 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی روی آن هستیم.

گوشی جدید چهارشنبه 22 جولای، دو روز دیگر رونمایی می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها