شانه ای که چشم در آورد

0
255
شانه ای که چشم در آورد

هشتگ شانه (#شانه) واکنشی است که کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به شانه زدن موی وزیر ارتباطات در پخش زنده تلویزیونی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در نشست خبری مشترک با سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش و در حالیکه این نشست به طور مستقیم از تلویزیون درحال پخش بود موهای خود را شانه زد.

 

این اقدام وزیر جوان از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به طنز تبدیل شد و در اینستاگرام و توئیتر کاربران هر کدام اظهار نظری در این رابطه داشتند.

اما آذری جهرمی به این اظهار نظرهای کاربران واکنش نشان داد و در استوری در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: به ما گفته بودند که پیامبر خدا در میان نماز به نظافت اهتمام داشتند، مصاحبه مطبوعاتی که دیگر جای خود دارد. شانه کردن مو  ایراد ندارد بلکه لازم است.

نکته جالب این است که وزیر ارتباطات دیگر از هشتگ مورد استفاده کاربران در این خصوص استفاده نکرد و هشتگ جدیدی در این زمینه اختراع کرد. او هشتگ شلخته نباشیم (#شلخته_نباشیم) را برای نوشتن مطلبش برگزید.

گفتنی است، آذری جهرمی از جمله سیاستمداران فعال در شبکه های اجتماعی است تا جایی که کاربران همواره در خصوص مسائل مربوط به حوزه فناوری و ارتباطات او را مورد توجه قرار می دهند. نکته جالب این است که او هم در اکثر موارد پاسخ کاربران را به روشنی و در اسرع وقت می دهد. روز گذشته نیز انتقاد یک جوان در استان سیستان و بلوچستان بلافاصله از سوی آذری جهرمی پاسخ داده شد.

در هفته گذشته نیز آذری جهرمی به دلیل سفر با مترو مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و عکس او در مترو از طریق دایرکت اینستاگرام توسط مسافرانی که او را دیده بودند به دستش رسید. وزیر جوان هم آن عکس را در اینستاگرام و توئیتر خود منتشر کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها