شاهزاده نیجریه به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد

0
468
شاهزاده نیجریه به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد|کالاسودا

شاهزاده نیجریه به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد|کالاسوداکالاسودا – پلیس مردی اهل  لوئیزیانا که در هک ایمیلها و کلاهبرداری از آنها دست داشت را دستگیر کرد.
این مرد که نام مستعار شاهزاده نیجریه را برای خود انتخاب کرده بود، بیشتر به دلایل جرائم سایبری و رسوایی هایی در این خصوص معروف است و پلیس سرانجام این فرد که فعالیتهای خرابکارانه در نت انجام میداد را دستگیر کرد.
او مردی 67 ساله و اهل اسلایدل در ایالت لوییزیاناست و به مدت 18 ماه دخالت و دستکاری در هک ایمیلها و کلاهبرداری از آنها با نام شاهزاده نیجریه را داشته است، در حالیکه حقیقتا اهل نیجریه نبوده است.
پلیس اسلایدل در این باره میگوید: این مرد به همکاری با گروهی در نیجریه و یک میانجی از این کشور محکوم است که قصد داشته پس از هک ایمیلها، مبالغ را به آنها منتقل کند. اگر با این گروه ناآشنا هستید، کمیسیون تجارت فدرال، صفحه خاصی را در سایتش به آنها اختصاص داده و در آن از تاکتیکهای رایج کلاهبرداری فیشینگ که منجر به برداشت پول از حساب افراد میشد، نام برده است.
مظنون دستگیر شده که مایکل نئو نام دارد نیز از این روشها برای خالی کردن پول از حساب قربانیان به جیب مافوقهای خود استفاده میکرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها