شبکه فاکس اسپورت، استودیوی مجازی می سازد

0
1107
شبکه فاکس اسپورت، استودیوی مجازی می سازد

شبکه فاکس اسپورت، استودیوی مجازی می سازدکالاسودا – شبکه خبری فاکس اسپورت، از استودیوی مجازی جدیدی صحبت به میان آورد که روی موتور Unreal جدید اجرا می شود.

استودیوی Epic Games یکی از استودیوهای بازی فعال در زمینه ایجاد تصاویر گرافیکی واقع گرایانه است که آنها را با کمک موتور بازیسازی Unreal خلق می کند. این استودیو اولین بار در سال 1998، اولین بازی اکشن اول شخص را با کمک همین موتور و تکنولوژی ای ساخت که اکنون به کمک صدها بازی از قبیل Fortnite تا Street fighter V آمده است. با روندی که شرکت ها در دنیای امروز پیش گرفته اند، دنیای مجازی به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به دنیای واقعی است.

در حال حاضر موتور آنریل به طور انحصاری برای بازی ها استفاده نمی شود، زیرا دیگر صنایع احتمالات دیگری را در این قضیه ایجاد کرده اند. موتور آنریل 4 در سال های اخیرا به یک عنصر کلیدی برای فیلمسازان و تولیدکنندگان تلویزیونی تبدیل شده است و شبکه فاکس اسپورت اکنون از این تکنولوژی برای ساخت مجموعه استودیو جدید و کاملا مجازی خود استفاده می کند.

ایده ای که از 2 سال پیش شروع شد

زاک فیلدز، مسئول این بخش در فاکس اسپورت می گوید: «مجموعه های مجازی، در حال پیشروی در دنیای امروزی هستند و ما نیز دوست داشتیم سهمی در این بخش داشته باشیم». فیلدز کار نظارت بر تکنولوژی گرافیک فاکس اسپورت در بخش مربوطه را دارد. این تیم دو سال پیش ایده مجموعه مجازی را پروراند و کار خود را با آزمایش های نرم افزاری در این زمینه شروع کرد. طی زمستان گذشته، این شبکه پخش کننده، یک برنامه نمایشی به صورت مجازی را نشان دهد. فیلدز از این نمایش به عنوان یک برنامه نمایشی کاملا مجازی نام برد که در شهر شارلوت در شمال کالیفرنیا تصویربرداری شده بود.

شبکه فاکس اسپورت، استودیوی مجازی می سازد

شارلوت در واقع تبدیل به استودیوی مجازی برای مسابقات اتومبیلرانی ناسکار تبدیل شده بود و شامل بخش هایی از قبیل تالار مشاهیر، و ادارات مختلف ناسکار در مرکز شهر بود و بسیاری از تیم های مسابقه نیز در کنار آن مستقر بودند. پس از آن فاکس اسپورت از طریق همین مرکز مسابقات را پوشش می داد، همان محلی که مسابقات جام جهانی امسال را نیز آماده پخش کرده بود. همه کارها در پشت صحنه انجام می شد تا یک برنامه سفارشی برای تلویزیون که نیاز به یک موتور بازیسازی ویدئویی داشته باشد را روی آنتن ببرد.

فیلدز بیان کرد که قصد دارد امسال این حرکت را تکرار کند و استودیوی مجازی جدید خود را از اواسط ماه فوریه 2019 از اولین مسابقه اتومبیلرانی پخش کند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها