شبیه نقاشی کدامیک از هنرمند دنیا هستید؟

0
608
شبیه نقاشی کدامیک از هنرمند دنیا هستید؟|کالاسودا

شبیه نقاشی کدامیک از هنرمند دنیا هستید؟|کالاسوداکالاسودا اپلیکیشن Google Arts and Culture به شما کمک میکند که دریابید شبیه کدام پرتره از نقاشیهای هنرمندان ادوار تاریخ بوده اید؟

شبکه های اجتماعی این روزها پر شده از افرادی که چهره نقاشی مشابه به خود را در صفحه شان با دیگر به اشتراک به اشتراک گذاشته اند. انها این کار را با اپلیکیشن مختص فرهنگ و هنر گوگل به همین نام انجام میدهند.

این اپلیکیشن قادر است چهره شما را با هزاران نقاشی دنیا مقایسه کند و مشابه ترین به شما را انتخاب کند. بنابراین اگر اهل تفریح هستید بد نیست ان را روی گوشی خود نصب کنید تا ببینید شبیه به کدام پرتره هستید.

سپس یک عکس از گالری خود انتخاب کنید و با زدن گزینه شروع فرایند جستجو را شروع کنید. اگر عکس در گالری ندارید نیز میتوانید یک سلفی از خود ثبت کرده و مراحل را انجام دهید. این اپلیکیشن از الگوریتم خاص خود برای پیدا کردن ویژگی های کلیدی چهره شما برای مقایسه با هزاران نقاشی موزه ای استفاده میکند تا مشابه ترین پرتره را به شما انتخاب کند.

سلبریتی های زیادی همانند خواننده گروه موسیقی Fallout boy نیز از این اپلیکیشن استفاده کرده و نتایجش را در صفحه اش در توئیتر به اشتراک گذاشته بود.