شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 به شکل پرنسس‌های دیزنی

0
1651

تا به حال به این فکر کرده‌اید که شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 به شکل پرنسس‌های دیزنی دربیایند؟ شاید باورش سخت باشد اما این اتفاق رخ داده است.

سری بازی‌های Mortal Kombat همیشه دارای شخصیت‌ها یا مبارزان پر تعدادی بوده است و آخرین نسخه عرضه شده از این سری، یعنی بازی Mortal Kombat 11 نیز از این قاعده جدا نیست. بازی Mortal Kombat 11 که در ماه‌های گذشته عرضه شد، با استقبال خوب بازی‌بازان همراه بود و توانست مسیر موفقیت آمیز سری را ادامه دهد.

همه ما می‌دانیم که سری بازی های Mortal Kombat همیشه به خشونت بالا و صحنه‌های زننده معروف بوده‌اند که البته همین موضوع یکی از دلایل جذب شدن مردم به آن محسوب می‌شود! حال، با داشتن چنین لحن و پس زمیه خشن و بزرگسالانه‌ای، شاید عجیب باشد که با شخصیت های نه چندان دوستانه و خوش ظاهر بازی، شوخی فکاهی شود!

یکی از کاربران توییتر با نام ioanness747، به تازگی دست به کار جالب و عجیبی زده و نه تنها شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11، بلکه شخصیت‌های کل سری Mortal Kombat را به شکل و استایل پرنسس های فیلم‌های دیزنی، طراحی کرده است.

اگر از طرفداران دو آتشه سری نباشید، شاید نتوانید حدس بزنید که کدام شاهزاده در نقش کدام شخصیت بازی Mortal Kombat قرار گرفته اما اگر از طرفداران قدیمی سری باشید، قطعا تمام شخصیت‌ها را می‌شناسید و از تغییر حالت و چهره آن‌ها، لبخند خواهید زد. کاربر توییتر که نام آن برده شد، در ابتدا توضیح داده زمان زیادی را برروی این طرح سپری کرده و بیان کرده که عاشق پرنسس های دیزنی است و ایده منتقل کردن آن‌ها به یک بازی ویدیویی، کار جالبی بوده است. البته فکر می‌کنیم که این هنرمند، بازی ویدیویی اشتباهی را برای تطابق با پرنسس‌های دیزنی انتخاب کرده است!

شخصیت‌های نام آشنای سری Mortal Kombat به شکل پرنسس‌های معروف فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی

طرح‌ها و نقش‌های بسیاری از سری Mortal Kombat در سراسر اینترنت وجود دارد که بسیاری از آن ها نیز فکاهی و خنده دار هستند اما این طرح کاربر ioanness747 قطعا یکی از بهترین نمونه‌های موجود محسوب می‌شود. شاید هیچگاه فکر نمی‌کردیم که شخصیت‌های خشن و بی رحم سری Mortal Kombat را به شکل پرنسس های دوست داشتنی و زیبای دیزنی مشاهده کنیم اما سرانجام چنین اتفاقی رخ داد!

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. پس از این، هر بار که به تجربه این عنوان مشغول شدید، به یاد این طرح هنری عجیب و زیبا بیفتید!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها