شروع تولید بدنه نسل جدید پژو ۳۰۰۸ و انتشار تصاویر جاسوسی شده خودرو

0
181

تصاویر جاسوسی شده و البته به شدت استتار شده حکایت از این دارد که نسل جدید پژو ۳۰۰۸ با بدنه متفاوت وارد مرحله جدیدی از تولید شده است.

به گزارش کالاسودا، حالا از روی نمونه اولیه استتار شده می‌توان نگاهی به ابعاد و شکل کلی خودرو انداخت.

آزمایش اولیه خودرو پژو ۳۰۰۸ در ماه سپتامبر انجام شد و خودروساز فرانسوی هم اینک ۳۰۰۸ جدید را در منطقه اسکاندیناوی در حالی که برف زیادی می‌بارد و دما پایین است، مورد تست قرار داده است.

نمونه اولیه مذکور روی آلیاژ موقت با لاستیک زمستانی تست شده و بدنه خودرو با فویل به طور کامل استتار شده و مثلا قسمت جلویی مبدل اضافی دارد که ظاهر آن را برآمده‌تر ساخته است.

به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو  پژو ۳۰۰۸ در بالا یعنی درست زیر کاپوت نصب شده و در قسمت پایینی سپر جلو پوشش پلاستیکی بزرگی تعبیه شده که احتمالا راداری برای عملکرد نیمه خودران در این خودرو باید باشد.

در قسمت عقب نیز چند پنل تقلبی نصب شده که شکل آن را شبیه پونتیاک آزتک کرده اما معتقدیم بخشی از مدل واقعی نیست و اگر این فرض درست باشد، خط سقف در عقب شبیه پژو ۴۰۸ است که نسخه کوچکتری از فست بک را به صورت شیک برای کراس اوورارائه می‌کند.

چیز زیادی را نمی‌توان از زیر جلد استتار شده دریافت و اقدام برای فهمیدن جزییات کمی زود است.

پیش بینی اولیه این است که پژو ۳۰۰۸ با پیشرانه بنزینی، هیبریدی و تمام الکتریکی عرضه خواهد شد.

همچنین معرفی در اواخر ۲۰۲۳ و عرضه در ۲۰۲۴ حدس تایید نشده بعدی است که باید منتظر بمانیم تا ببینیم روند توسعه خودرو پژو ۳۰۰۸ به چه شکل جلو می‌رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها