شروع ثبت نام داوطلبان شرکت در جام قهرمانان بازی های ویدئویی

0
535
شروع ثبت نام داوطلبان شرکت در جام قهرمانان بازی های ویدئویی

ثبت نام از داوطلبان شرکت در جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران از یکشنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدئویی در ایران یکی از مهمترین مسابقات به منظور شناسایی جدیدترین و برترین بازی های ایرانی است. سالانه تعداد زیادی داوطلب در این مسابقات شرکت می کنند.

امسال نیز فرصت شرکت در این مسابقات از روز یکشنبه 9 تیرماه برای علاقه مندان فراهم می شود. در این رابطه بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران اعلام کرده که داوطلبین می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت رسمی برگزاری مسابقات مراجعه کرده و با انتخاب رشته مورد نظر در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» شرکت کنند.

این لیگ امسال کمی گسترده تر از دوره های قبل برگزار می شود، رشته های این مسابقات به 8 رشته افزایش یافته و داوطلبان می توانند در حوزه های  PES ۱۹، FIFA ۱۹، DOTA ۲، کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی جدی «مغزینه» برای مسابقه دادن ثبت نام کنند.

نکته قابل توجه این لیگ امکان حضور بانوان است و مسابقات بانوان در رشته‌های فوتبالی (FIFA ۱۹ و PES ۱۹) به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

همچنین به صورت همزمان 9 استان میزبان دو رشته از جام قهرمانان بازی های ویدئویی خواهد بود. به جز استان‌های تهران و البرز، مسابقات مقدماتی رشته‌های FIFA و PES در ۹ شهر دیگر نیز برگزار می‌شود.

در واقع با شرایط جدید در نظر گرفته‌شده شرکت‌کنندگان از سایر استان‌ها می‌توانند به جای حضور در شهر تهران در یکی از ۹ شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه دهند و در صورت راه‌یابی به مراحل پایانی برای برگزاری مراحل نهایی مسابقات به تهران مراجعه کنند.

گفتنی است، داوطلبان جهت ثبت‌نام باید به سایت رسمی برگزاری مسابقات مراجعه کنند و کانون پرورش فکری حجاب میزبان مسابقات امسال جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها