شرکت آدیداس برترین گجت فوتبالی سال را معرفی کرد

0
1446

کالاسودا_ شرکت آدیداس برترین گجت فوتبالی سال را برای علاقه مندان به فوتبال معرفی کرد. شرکت آدیداس این گجت را با هدف های آموزش و ورزش همزمان طراحی کرده است.

شرکت آدیداس از گجتی رونمایی کرده که در‌واقع یک سنسور هوشمند است. سنسوری که  اطلاعات زیادی را در خصوص ضربه‌ زدن به توپ در اختیار بازیکن و مربی قرار می‌دهد.

 گجت شرکت آدیداس موسوم به  Adidas miCoach اطلاعات بدست آمده  از ورزش  بازیکنان را به گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها ارسال می‌کند تا از این طریق بازیکن بازخورد مناسبی از میزان قدرت، چرخش توپ و مواردی از این دست را در خصوص ضربه‌ای که به توپ می‌زند بدست بیاورد.

اما این فناوری شرکت آدیداس چه حسنی دارد؟ به لطف این اطلاعات فوتبالیست‌ها شوت‌های بهتری خواهند زد و توپ‌های کات‌دار را دقیق‌تر به سمت دروازه شوت خواهند کرد.

اگرچه ذکر این نکته مهم است که قرار نیست توپ یا اپلیکیشن آدیداس خللی در بازی بازکن ایجاد کند. ناگفته نماند توپ Adidas miCoach با سایر توپ‌های فوتبال فرق چندانی ندارد و تنها در این توپ شاهد حضور یک سنسور کوچک هستیم.

آدیداس یک شرکت هلدینگ است و شرکت تولید پوشاک ورزشی ریبوک، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیر مجموعه آن به حساب می‌آیند. آدیداس بزرگترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به‌شمار می‌رود.

شرکت آدیداس در سال ۱۹۴۸ توسط آدولف داسلر پایه‌گذاری شد. وی با کمک برادرش رودولف در سال ۱۹۲۴ کار تولید کفش‌های ورزشی را آغاز کرد. رودولف پس از جدایی از برادرش، شرکت پوما را پایه‌ریزی کرد.

پوشاک و کفش‌های تولیدی آدیداس با لوگوی این شرکت که سه‌خط موازی است، مزین شده و این نشان، به‌عنوان لوگوی رسمی شرکت آدیداس شناخته می‌شود. درآمد آدیداس در سال ۲۰۱۱، معادل ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون یورو اعلام شده‌است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید