شرکت آمازون مچ جاسوس های داخلی را می گیرد

0
467

کالاسودا_ شرکت آمازون اخیرا شایعاتی پیرامون کارمندان خود شنیده است که آنها کارهای خلاف سیاست های کاری شرکت انجام می دهند و در این زمینه تحقیقات خود را آغاز کرده است.

فروش اطلاعات کاربران شرکت آمازون

اخیرا شایعاتی در مورد فروش اطلاعات خرید کاربران به شرکت های غیر ، پاک کردن نظرات منفی ، عدم ارسال ایمیل به کاربران یا اجازه دسترسی دوباره به کاربران بن شده توسط کارمندان این شرکت به گوش مسئولان شرکت آمازون رسیده است و به همین خاطر این شرکت تحقیقات خود را شروع کرده است.

روز یکشنبه خبری در مورد رشوه دادن به کارمندان آمازون توسط خریداران اطلاعات کاربران منتشر شد و شرکت هم تحقیقاتی در این زمینه را شروع کرد.

اقدامات منفی کارمندان شرکت آمازون

بر اساس این خبر ، دلالان با استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی مانند وی چت برای ارتباط با کارمندان آمازون استفاده می کرده اند و پس از ارائه پیشنهاد مالی خود اطلاعات خرید کاربران را خریداری می کرده اند یا نظرات منفی منتقدین را پاک می کردند. بر اساس گزارشات برای پاک کردن هر یک از نقدهای منفی حدود 300 دلار هزینه انجام می شده اند. کارمندان آمازون همچنین ایمیل کاربرانی که نقدهای منفی روی سایت می گذارند را هم به فروش می رسانده اند. برای مقابله با این رفتار زشت سخنگوی شرکت آمازون در پیامی اعلام کرد که برای ردیابی و جلوگیری از دسترسی این کارمندان اقدام خواهند کرد.

سخنان سخنگوی شرکت آمازون

قرار شده تحقیقات از چین شروع شود و بعد به بررسی اطلاعات کارمندان آمریکا منتهی شود. سخنگوی شرکت آمازون در پیامی اعلام کرد :

« ما سیاست های مخصوص به خود را برای کارمندان خود تعیین کرده ایم و اگر کارمندی از این سیاست ها تخطی کند قطعا با او برخورد خواهد شد. ما سیستم های خاص و پیچیده ای را برای امنیت اطلاعات کاربران خود آماده کرده ایم. ما با کارمندانی که باعث افشای اطلاعات کاربران ما شوند برخورد قانونی خواهیم کرد تا دیگر از این قبیل مسائل در آینده ی شرکت آمازون شکل نگیرد. ما تا به الان رفتارهای مشکوکی در سایت و سیستم خود نداشته ایم و اگر چنین چیزی را حس کنیم و مثلا با رفتارهایی مانند پاک کردن نقدها ، فروش اطلاعات کاربران ، دریافت رشوه و یا بستن حساب کاربری مواجه شویم قطعا برخورد قانونی با افراد خطاکار انجام خواهیم داد. به زودی هم تحقیقاتی در این زمینه شروع خواهیم کرد.»

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها