شرکت اپل آماده ی ((زندگی پس از iPhone )) می شود!

0
275
شرکت اپل آماده ی ((زندگی پس از iPhone )) می شود!

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت خود را آماده ی زندگی پس از iPhone می کند. این موضوع در مورد شرکت اپل کاملا جالب توجه است.

تغییر تکیه گاه شرکت اپل با نگاه زندگی پس از iPhone

برا اساس گزارش ها رسیده شرکت اپل خود را آماده ی زندگی پس از iPhone می شود و تغییرات خود را آماده اجرا می کند. اپل تصمیم دارد تا وابستگی خود را به گوشی های هوشمند خود کاهش دهد زیرا آنها سال گذشته سال سختی را در زمینه فروش تلفن های همراه سپری کرده اند. این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد50 میلیارد دلاری درآمدزایی از طریق سرویس های خود در سال آینده داشته باشد و آنها در سه ماهه گذشته حدود 11 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است و تمایل دارد تا این درآمدزایی در ماه های آینده نیز افزایش یابد.

سرویس های بی نظیر و درآمدزای شرکت اپل

بر اساس خبرهای رسیده به نظر می رسد سرویس های شرکت اپل طی پنج سال اخیر حدود 60 درصد افزایش یافته است. البته باید به این مساله نیز اشاره کنیم که شرکت اپل 85 درصد فعالیت خود را به گوشی های iPhone اختصاص داده است. این کمپانی تمایل دارد تا با راه هایی میزان درآمدزایی سرویس های خود را افزایش دهد و به تازگی به دنبال سرویس های اشتراکی است که از طریق آن درآمدزایی مناسبی داشته باشد. شرکت اپل تا به الان حدود 360 میلیون کاربر اشتراکی دارد و قصد دارد آن را در تا سال 2020 به 500 میلیون کاربر افزایش دهد.تغییر تکیه گاه شرکت اپل با نگاه زندگی پس از iPhone

تمرکز روی عینک های واقعیت افزوده

شرکت اپل سال گذشته حدود 23 درصد از فعالیت خود را به بخش تحقیقات و بررسی اختصاص داد و حدود 14.24 میلیارد دلار در این زمینه هزینه کرد. احتمال دارد که شرکت اپل وارد بخش عینک های واقعیت افزوده نیز شود و همه این مسائل را زمان به ما نشان خواهد داد. این محصول امکان دارد تا سال 2020 یا 2021 به بازار عرضه شود.

تغییرات مدیریتی شرکت اپل

شرکت اپل همچنین در بخش مدیریتی خود نیز تغییراتی را اعمال کرده است که می تواند باعث فعالیت های بیشتر آن در زمینه توسعه محصولات و افزایش درآمدزایی شود. استراتژی شرکت اپل در زمینه زندگی پس از iPhone می تواند باعث توسعه و ارتقا هر بیشتر این شرکت شود.

نظر شما در مورد استراتژی جدید شرکت اپل در زمینه تغییرات خود چیست؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها