شرکت اچ تی سی با گوشی بلاک چین جدید خود چشم ها را به خود خیره می کند

0
1994
شرکت اچ تی سی با گوشی بلاک چین جدید خود چشم ها را به خود خیره می کند

شرکت اچ تی سی با گوشی بلاک چین جدید خود چشم ها را به خود خیره می کندکالاسودا_ اخیرا خبری جذاب از سوی شرکت اچ تی سی به گوش می رسد که نشان می دهد که این شرکت قصد دارد از اولین گوشی بلاک چین خود رونمایی کند. گفته شده این گوشی شباهت بسیاری به گوشی U12+ دارد.

رونمایی اچ تی سی از اولین گوشی بلاک چین

پس از پیگیری خبرهای متفاوت از سوی کمپانی اچ تی سی در نهایت این شرکت در ماه جولای گذشته تایید کرد که در حال روی اولین نسخه گوشی بلاک چین خود است که می تواند نگاه جهانیان را یه خود خیره کند. ما جزئیات زیادی در مورد این گوشی نمی دانیم ولی از این موضوع مطلع هستیم که این گوشی این دسترسی را به کاربر ارائه می کند که بتواند یک هویت دیجیتالی منحصر به فرد داشته باشد. البته گفته شده تیزری هم در این زمینه منتشر شده است.

ویژگی های گوشی بلاک چین جدید اچ تی سی

چیزی که در این ویدئو دیده می شود ، گوشی Exodus که اسم این گوشی بلاک چین است دارای همان شکل ظاهری کلی گوشی U12+ است. قاب شیشه ای ، دو دوریین و حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه از ویژگی های این گوشی است. هنوز شکل ظاهری روی دستگاه چیزی منتشر نشده است ولی به نظر می رسد که منتظر صفحه نمایشی بزرگ برای این گوشی باشیم.

شرکت اچ تی سی با گوشی بلاک چین جدید خود چشم ها را به خود خیره می کند

تفاوت دو محصول اچ تی سی

فرق اساسی دو محصول جدید اچ تی سی یعنی گوشی U12+ و Exodus بیشتر طرح اصلی این دو گوشی است. در حالی که گوشی U12+ در رنگ های مشکی ، قرمز آتشین و آبی آسمانی به فروش می رسد ، گوشی Exodus قطعا دارای ظاهری شفاف شیشه برای قاب پشتی این گوشی است که البته به نظر می رسد که تمام قطعات داخلی این گوشی مشخص باشد.

زمان رونمایی از گوشی جدید اچ تی سی

نکته جالب دیگر در مورد این گوشی تاریخ رونمایی از این گوشی است که می تواند برای طرفداران این برند جالب توجه باشد. در ویدئو قبلی این شرکت تاریخ 22 اکتبر را برای رونمایی انتخاب کرده بود اما در این ویدئو این شرکت تایوانی روز 23 اکتبر را برای رونمایی از این گوشی جذاب را انتخاب کرده است. قطعا این گوشی می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

امیدواریم که شما از مطالعه این مطلب لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها