شرکت ایسوس عرضه اولین کروم بوک 15 اینچی خود را آغاز خواهد کرد

0
560
شرکت ایسوس عرضه اولین کروم بوک 15 اینچی خود را آغاز خواهد کرد

شرکت ایسوس عرضه اولین کروم بوک 15 اینچی خود را آغاز خواهد کردکالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت ایسوس منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت قصد دارد عرضه اولین کروم بوک 15 اینچی خود را شروع کند.

رونمایی از کروم بوک شرکت ایسوس

شرکت ایسوس کروم بوک جدیدی با صفحه نمایش 15.6 اینچی را به بازار عرضه کرده است که می توان گفت جز بزرگترین کروم بوک های تولید شده در این زمینه است. جدا از صفحه نمایش جدید این کروم بوک ، بیشتر مشخصات ظاهری کروم بوک C523 شرکت ایسوس شباهت بسیاری به مدل های قبلی دارد.

ویژگی های این کروم بوک شرکت ایسوس

این صفحه نمایش 15.6 اینچی ضد انفجار ، دارای رزولوشن 1080*1920 است ، ایسوس همچنین از مدل لمسی این دستگاه نیز رونمایی کرده است. این طراحی باعث می شود تا کیفیت این کروم بوک ها افزایش یابد. این کروم بوک می تواند تا 180 درجه چرخش داشته باشد. کروم بوک C523 دارای پردازشگر دو هسته ای Celeron یا پردازنده چهار هسته ای Intel است که این موضوع بر اساس مدل کروم تعیین می شود. این موضوع در مورد رم هم صادق است که در دو مدل 4 گیگابایت و 8 گیگابایت موجود است. در مورد پورت های کروم بوک هم باید بگوییم که این کروم بوک دارای اسلات SD card ، هدفون و چهار پورت یو اس بی است. این کروم بوک ها همچنین دارای وب کم اچ دی و بلوتوث 4.0 است. وزن این کروم بوک حدود 3.2 پوند و ظرفیت باتری 10 ساعتی است.

slider5

قیمت و موجودی این کروم بوک شرکت ایسوس

در مورد اندازه جدید هم بگوییم که ایسوس به دنبال رقبای خود یعنی لنوو یا ایسر است ، دو کمپانی که کروم بوک های بزرگتری را تولید کرده اند. قیمت و موجودی این کروم بوک هنوز مشخص نشده است ولی قطعا طی روزهای آینده صحبت های بیشتری در مورد این کروم بوک منتشر خواهد شد.

شرکت های دیگر مانند لنوو و ایسر تا الان تلاش کرده اند تا کروم بوک های با کیفیت و خاصی را به بازار عرضه کنند که بتوانند رقبای خود را شکست دهند ولی با رونمایی از کروم بوک جدید ایسوس این رقابت تنگاتنگ خواهد شد و این شرکت های رقابت جذاب تری با یکدیگر خواهند داشت.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها