شرکت اینتل هم زمان رونمایی گوشی 5G شرکت اپل را تایید کرد

به تازگی خبرهای خوبی در مورد گوشی 5G شرکت اپل به گوش می رسد که نشان می دهد شرکت اینتل که تولید قطعات گوشی iPhone را انجام می دهد زمان رونمایی از این گوشی را تایید کرده است.

زمان رونمایی از اولین گوشی 5G شرکت اپل

ما از الان در جریان هستیم که شرکت اپل تا سال 2020 قصد ندارد رقبای خود را با گوشی 5G خود سورپرایز کند و حالا شرکت اینتل هم این خبر را تایید کرده است. بر اساس گزارش های رسیده مدیران شرکت اینتل امروز اعلام کرده اند که مودم 5G این شرکت تا سال 2020 در هیچ گوشی هوشمندی دیده نخواهد شد.

همکاری جدید شرکت اپل و اینتل

در حال حاضر شرکت اپل مشتری خوب شرکت اینتل محسوب می شود که از مودم های گوشی اینتل استفاده می کند و زمان عرضه مودم 5G آنها می تواند زمان رونمایی از گوشی 5G شرکت اپل نیز باشد.

اظهارات شرکت اینتل در زمینه تولید مودم 5G

امروز شرکت اینتل مراسمی در شهر پالو آلتو کالیفرنیا برگزار شد و مدیر بخش قطعات ارتباطی این شرکت یعنی خانم ساندرا ریورا اعلام کرد که امسال شرکت ها نمونه ی کوچکی از این قطعه را دریافت خواهند کرد و باز هم این شرکت تایید کرده است که هیچ گوشی ای در سال 2019 از این قطعه بهره نخواهد برد.

درگیری های شرکت اینتل و کوالکام

در ماه نوامبر سال گذشته بود که شرکت اپل اعلام کرد تا سال 2020 وارد رقابت گوشی های 5G نخواهد شد و زمانی که این گوشی ها به بازار عرضه شوند ، دارای مودم 10nm 8150 شرکت اینتل خواهد بود. دعواهای شرکت اینتل و کوالکام در زمینه پتنت ها و دیگر مسائل باعث شده تا شرکت اپل از مودم X55 شرکت کوالکام استفاده نکند.

اعترافات شرکت اپل

ماه گذشته یکی از مدیران شرکت اپل در جریان شکایت های کمیته FTC و کوالکام اعلام کرده بود که این شرکت قصد داشته برای تولید گوشی های 5G خود از شرکت های سامسونگ و مدیا تک کمک بگیرد. حالا دیگر خبر می رسد که شرکت اپل قصد دارد تا در سال 2020 قطعه اختصاصی خود را برای تولید گوشی 5G استفاده کند. اینکه شرکت اپل کی از مودم های این شرکت رونمایی کند هنوز مشخص نیست.

گوشی 5G شرکت اپل

یکی از شرکت های جا افتاده در این زمینه اپل بوده و خبرها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد از مودم های اینتل به صورت اختصاصی استفاده کند. البته این شرکت چندی پیش در تولید گوشی های iPhone XS و XR از مودم 10nm 7560 اینتل استفاده خواهد کرد و این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد همکاری خود را با اینتل ادامه دهد. به گفته شرکت اپل آنها قصد دارند از مودم های جدید در سری جدید گوشی های iPhone با اینترنت 5G استفاده کنند. به نظر می رسد که همکاری این دو شرکت اواخر سال 2019 نتایج قابل قبولی را شاهد باشد.

نظر شما در مورد فعالیت های شرکت اپل برای تولید گوشی 5G چیست؟ آیا این گوشی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟ برای اطلاع از دیگر گوشی های 5G سال 2019 این مقاله را بخوانید.

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

18 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش