سارق چینی اسرار تجاری، به موتورولا 765 میلیون دلار غرامت می‌دهد

0
1242

شرکت Motorola solution برنده شکایت 765 میلیون دلاری غرامت ناشی از سرقت اسرار تجاری و نقض قانون کپی رایت، مقابل شرکت چینی Hytera شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از zdnet، موتورولا این روزها در صدر اخبار قرار دارد. پس از آنکه هیئت منصفه فدرال در شیکاگو متوجه شد غول چینی Hytera اسرار تجاری موتورولا را به سرقت برده و قوانین کپی رایت را نقض کرده است،حکم به پرداخت 765 میلیون دلار غرامت به سود موتورولا داد.

به عنوان بخشی از این حکم، هیئت منصفه 345.8 میلیون دلار برای جبران خسارت و 418.8 میلیون دلار نیز به عنوان مجازات برای این شرکت چینی تعیین کرد.

گِرگ براون، رئیس و مدیر عامل موتورولا در این باره می‌گوید: حکم امروز دادگاه پیروزی فوق العاده‌ای برای شرکت ما محسوب می‌شود. “شرکت Motorola Solution همواره در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری چشمگیری داشته و فناوری های پیشگام و سودمند را برای مشتریان خود در سراسر جهان به ارمغان آورده است.

در مقابل ، هیترا به سادگی از کار سخت و نوآوری مهندسان کلاس جهانی ما سود می برد. حکم هیئت منصفه این عمل ما را تأیید می کند. دادخواست جهانی علیه Hytera با تأیید قطعی سرقت اسرار تجاری و کد منبع تاکیدی بر این موضوع است.

Motorola Solutions نیز بیان کرد این شرکت هم اکنون به دنبال حکم جهانی است تا مانع از “سوءاستفاده” بیشتر اسرار تجاری سرقت شده شرکت و نقض حق کپی رایت آن شود.

موتورولا اولین بار در تاریخ 14 مارس 2017 علیه هیترا پرونده ای را برای جلوگیری از سرقت اسرار تجاری خود ترتیب داده بود.

این شرکت سپس شکایت خود را در تاریخ 30 ژوئن 2018 بروزرسانی کرد تا ادعاهایی مبنی بر اینکه Hytera کد منبع Motorola Solutions را به طور غیرقانونی در کد منبع خود کپی کرده است را ارائه دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها