شرکت توشیبا و وسترن دیجیتال بالاخره به توافق ۱۸ میلیارد دلاری رسیدند 

0
394
شرکت توشیبا و وسترن دیجیتال بالاخره به توافق 18 میلیارد دلاری رسیدند |کالاسودا

شرکت توشیبا و وسترن دیجیتال بالاخره به توافق 18 میلیارد دلاری رسیدند |کالاسوداکالاسودا_شرکت توشیبا، موفق شد به مشکلات خود با شرکت وسترن دیجیتال پایان داده و با حل و فصل اختلافات خود، یک توافق ۱۸ میلیارد دلاری وضع کند .

یک منبع آگاه در این خصوص می گوید ؛ هیئت مدیره کنگلومراسای ژاپن(هئیت نمایندگان توشیبا ) ، چارچوبی برای حل و فصل اختلافات ۲ شرکت تصویب کرده است .

درواقع به نظر می رسد وسترن دیجیتال پتانسیل و توان لازم را برای همکاری با توشیبا در تولید تراشه های نیمه هادی اصلی خود داراست .

بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده این موضوع می تواند بر وضعیت فروش و قدرت ۲ شرکت دربازار فناوری اثراتی قابل توجه داشته باشد .

پس از اختلافاتی که مدتی پیش ۲ شرکت  بر سر توافقات خود پیدا کرده بودند، هر ۲ شرکت متعهد شدند  ، تمامی ارتباطات خود را با رسانه ها قطع کرده و در خصوص همکاری های احتمالی خود سخن نگویند . اکنون زمزمه های همکاری مجدد ۲ شرکت نقطه پایانی برای موضوعات پیشین است .

جالب است که حتی سخنگوی ارشد توشیبا در آخرین سخنرانی خود گفت ، من تایید نمی کنم که با وسترن دیجیتال به توافق رسیده ایم . اما خبرهای تکمیلی حکایت از این دارند که توافقات واقعا حاصل شده و هر ۲ شرکت به اجماع نظر رسیده اند . اما با توجه به حساسیت های مطبوعاتی و مشکلات با رسانه ها قادر به افشای اطلاعات توافقات خود نیستند .

البته لازم به دکر است که در صورت توافق این شرکت ژاپنی با وسترن دیجیتال ، وسترنی ها باید متعهد شوند تا ۵۰ درصد از تجارت در حوزه تراشه ها را به توشیبا بسپارند .

با همه این ها یک منبع آگاه در شرکت توشیبا می گوید تکمیل تمامی موافقت نامه ها و حضور در یک کنسرسیوم بین المللی مشترک به سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شد.

این منبع همچنین گفت که وسترن دیجیتال به زودی   یک کارخانه کاملا جدید تراشه ویژه توشیبا  در شمال ژاپن ایجاد خواهد کرد و به عبارتی برای همکاری با این کشور سرمایه گذاری خواهد کرد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها