شرکت تویوتا با این خودرو آسمان را فتح می کند

0
5876

کالاسودا_ شرکت تویوتا به تازگی از طراحی های خود برای خودروهای پرنده رونمایی کرده است که واقعا جذاب و فوق العاده هستند.

شاید این طراحی برای خودروهای پرنده کمی تخیلی به نظر برسد اما پتنت این پروژه می تواند نشانه ای از افق های روشن برای شرکت تویوتا باشد.

طراحی جدید خودروهای پرنده شرکت تویوتا

در طراحی این خودرو پرنده از چهار چرخ استفاده شده است که در مواقع نیاز تیغه هایی از آن خارج می شود که می تواند تبدیل به پره های هلیکوپتر شود. بله این طراحی واقعا بی نظیر است.

نحوه کارکرد این خودروهای پرنده

اساسا این پروژه به این صورت کار می کند : شما داخل خودروی خود نشسته اید و ترافیک آغاز می شود ، سپس شما تصمیم می گیرید که از ترافیک فرار کنید. ماشین را نگه می دارید و حالت پرواز را فعال می کنید و چرخ های از حالت عادی خود خارج می شوند و به سمت بالا می روند و حالت پره های هلیکوپتر را به خود می گیرند. حالا پره ها شروع به فعالیت می کنند و خودروی شما به سمت بالا می رود.

بر اساس گزارش های رسیده ، به نظر می رسد چرخ ها و پره ها به وسیله برق تغذیه شوند که معلوم نیست منبع تغذیه آن باتری ها معمولی است یا اینکه باتری های هیدروژنی استفاده می کند. قطعا طی چند وقت آینده اطلاعات بیشتری در مورد کارکرد این خودروها منتشر می شود.

حالت این خودروها روی زمین به صورت خودروهای سنگین است مانند تانک ، بولدوزر ، ماشین های حفاری

قطعا این خودروها طوری طراحی می شوند که به بتوانند به صورت مقرون به صرفه کار کنند.

بعید نیست که شرکت تویوتا این پروژه را عملی کنید و از آن رونمایی کند ولی در نهایت باید دید که در نهایت چه اتفاقی در این زمینه خواهد افتاد. شرکت هایی مانند Aston Martin ، Terrafugia و Uber  هم روی پروژه های خودروهای پرنده کار می کنند.

خودروهای پرنده قطعا در آینده ای نزدیک به جمع خودروهای کنونی اضافه می شود و می تواند برگه ای جدید از صنعت تکنولوژی را رقم بزند. همه ما منتظر زمان شروع  چنین لحظه ای هستیم و خواهیم دید که چه زمانی این پروژه رونمایی خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها