شرکت لیفت رکوردشکنی کرد

0
793

کالاسودا_ خبری که به تازگی همگی را شگفت زده کرد در مورد شرکت لیفت و رکوردشکنی این شرکت بود. این شرکت در اوایل این ماه توانست به رکورد یک میلیارد سفر از طریق این برنامه دست یابد.

دقیقا شش سال زمان لازم بود که شرکت لیفت به این هدف دست پیدا کند ، این زمان دقیقا هم اندازه شرکت اوبر بود که توانست طی شش سال به رکورد یک میلیارد سفر دست پیدا کند. اما برخلاف اوبر ، شرکت لیفت در شهرهای آمریکا و کانادا فعالیت داشته است و تمام این یک میلیارد سفر داخل شهرهای این دو کشور اتفاق افتاده است.

با این حال شرکت لیفت آینده خود را به صورت کاربردی تر می بیند و می خواهد در زمینه های دوچرخه سواری ، اسکوتر و خودروهای گازسوز نیز فعالیت های جانبی داشته باشد. شرکت لیفت برای این رکوردشکنی یک باک بنزین مجانی برای 3500 راننده خود به صورت تصادفی در نظر گرفته است.

آیا شرکت لیفت می تواند این رشد را سرعت ببخشد؟

شرکت اوبر شش ماه پس از رکوردشکنی خود توانست میزان سفرهای خود را دو برابر کند و 12 ماه زمان برد تا توانست به رکورد پنج میلیارد سفر برسد. قطعا رسیدن به چنین رکوردی توسط لیفت شاید کمی زود باشد ولی می تواند میزان درآمد خود را از بخش های مختلف افزایش دهد.

سیاست های آینده شرکت لیفت

به بیان دیگر ، کاهش درآمد می تواند شرکت هایی مانند لیفت را نگران کند زیرا این شرکت ها نسبت به اوبر بازار کوچکتری دارند و این موضوع می تواند به درآمد آنها صدمه بزند. اخیرا بررسی ها نشان می دهد که میزان دانلود برنامه لیفت در بازار 40 درصد و برنامه اوبر 60 درصد است. اگر شرکت لیفت این آمار را نزدیک تر نکند قطعا میزان درآمد این شرکت نیز بالاتر نخواهد رفت.

خبرها حاکی از آن است که شرکت لیفت تصمیم دارد که در بازارهای بزرگتر نیز فعالیت کند تا شاید بتواند شرکت اوبر را شکست دهد. این موضوع را مدیر شرکت لیفت نیز تایید کرده است.

قطعا رسیدن به رکورد یک میلیارد سفر جذاب و دوست داشتنی است ولی این بازی کماکان ادامه دارد و این جاده پر از چاله و دست انداز است و باید دید که آینده لیفت چه خواهد شد و آیا این شرکت می تواند این روند رو به رشد خود را ادامه دهد یا خیر؟

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها