شرکت مایکروسافت رکوردها را جا به جا کرد!

0
689
شرکت مایکروسافت رکوردها را جا به جا کرد!

شرکت مایکروسافت رکوردها را جا به جا کرد!کالاسودا_ به تازگی خبری جذاب در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت در آمریکا رکوردها را جا به جا کرده است و به دومین شرکت سهامی عام ارزشمند تبدیل شده است.

رکوردشکنی شرکت های آمریکایی

در تاریخ 4 سپتامبر اعلام شد که شرکت آمازون با ارزش یک تریلیون دلار به عنوان دومین شرکت سهامی عام ارزشمند در آمریکا تبدیل شده است. البته اپل این کار در دوم آگوست به این رکورد رسیده بود. در حالی سهام شرکت اپل تا الان حدود 4.4 درصد رشد داشته است ولی سهام شرکت آمازون حدود 20 درصد کاهش چشمگیری داشته است. با اتفاق دیگر شرکت آمازون در مقام دوم قرار ندارد و این افتخار نصیب شرکت مایکروسافت شده است.

رکوردشکنی شرکت مایکروسافت در میزان ارزش سهام

سهام شرکت مایکروسافت حدود 13 درصد رشد داشته است و هر یک از سهام آنها از 95 دلار به 106.96 دلار رسیده است. این غول تکنولوژی ارزش کلی خود را به عدد 821 میلیارد دلار رسانده در حالی ارزش سهام آمازون به عدد 801.3 میلیارد دلار رسیده است.

عملکرد ضعیف شرکت آمازون

چند روز پیش یکی از تحلیل گران شرکت آمازون خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه میزان خرید سهام آمازون کاهش شدیدی داشته و حدود 70 بار در روز خرید و فروش داشته است که این موضوع از سال 2011 بی سابقه بوده است. هفته پیش هم با رونمایی از میزان سود خود در ربع سوم ، سرمایه گذاران خود را ناامید کرد. البته سرمایه گذاران این شرکت به دلیل شروع فصل خرید سکوت کرده اند ولی امکان دارد پس از تعطیلات تصمیمات جنجالی ای اتخاذ کنند.

شرکت مایکروسافت ولی از طرف دیگر با انتشار گزارش ربع اول عملکرد خود سرمایه گذاران این شرکت را خوشحال کردند. برای اینکه شرکت مایکروسافت به هدف یک تریلیون دلاری خود برسد باید به رشد 22 درصدی برسد که کاری سخت ولی شدنی است.

امیدواریم مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها