شرکت کره ای سامسونگ موبایل منحصر به فردی را تولید می کنید

0
999
شرکت کره ای سامسونگ موبایل منحصر به فردی را تولید می کنید

شرکت کره ای سامسونگ موبایل منحصر به فردی را تولید می کنیدکالاسودا- شرکت کره ای سامسونگ به زودی از گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی می کند. با توجه به اخبار پیرامون این شرکت موبایل جدید این شرکت با نام سامسونگ W2019 روانه بازار خواهد شد.

این گوشی هوشمند را باید جایگزین نسخه 2018 این محصول دانست و به نظر می رسد این محصول در ماه دسامبر به صورت رسمی رونمایی شود. این گوشی هوشمند را باید نسل جدیدی از موبایل های تاشوی جهان دانست. حال روز گذشته تصاویر جدید گوشی سامسونگ W2019 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. این تصاویر طراحی محصول آینده سامسونگ را مشخص می کند. این گوشی هوشمند به دو نمایشگر مجهز می شود. یکی از این نمایشگرها در بخش بیرونی و صفحه نمایش دوم در بخش داخلی این دستگاه قرار گرفته است.

شرکت کره ای سامسونگ چه قابلیت هایی دارد؟

با توجه به تصاویر منتشر شده سامسونگ W2019 شباهت بسیار زیادی با نسخه قبلی خواهد داشت و شاید بزرگترین تفاوت را باید در مجل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت دانست که روی فریم این گوشی موبایل قرار گرفته است، در حالی که نسخه قبلی مانند گوشی های هوآوی در قاب پشتی قرار گرفته بود و دوربین سلفی و اسپیکر نیز در بالای صفحه نمایش قرار خواهند گرفت.

شرکت کره ای سامسونگ موبایل منحصر به فردی را تولید می کنید

هنوز بسیاری از مشخصات این گوشی هوشمند مشخص نشده است اما به نظر می رسد اولین موضوعی که مورد بررسی قرار گیرد قیمت بسیار بالای این محصول باشد زیرا سامسونگی ها قصد دارند موبایل جدید خود را با ویژگی های بسیار مناسب روانه بازار فروش کنند. با توجه به اخبار موجود موبایل جدید سامسونگ با دو صفحه نمایش 4.2 اینچی که از پنل سوپر آمولد پشتیبانی می کنند روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود این محصول با باتری 3000 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد. به نظر می رسد موبایل جدید سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شود و اینبار خبری از پردازنده انحصاری اگزینوس 9810 در این محصول جدید نیست. با این شرایط به نظر می رسد این محصول شباهت های زیادی با پرچمداران فعلی این برند داشته باشد.

با توجه به اخبار موجود به احتمال زیاد این گوشی هوشمند قیمتی بالای 2000 یورو خواهد داشت و باید این گوشی هوشمند را یکی از گرانترین موبایل های تاریخ دانست.

حال باید دید سامسونگ W2019 با چه شرایطی وارد بازار می شود، آیا این محصول می تواند انتخاب خوبی برای کاربران گوشی های هوشمند باشد یا این موبایل تنها به دلیل داشتن ایده ای خاص مورد توجه رسانه ها قرار خواهد گرفت.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها