شرکت AT&T تکنولوژی جدید۵G Evolution ارائه کرد

0
623

کالاسودا – این شرکت تکنولوژی جدیدی به نام ۵G Evolution عرضه کرده است که اکنون به بیش از ۱۰۰ بازار رسیده است.

دیروز شرکت AT&T طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که توانسته این تکنولوژی جدید را در بیش از صد بازار عرضه کند. اصطلاح ۵G Evolution سبب میشود که فکر کنیم که این شرکت به اینترنت نسل پنجم روی آورده است، اما این تکنولوژی چیزی متفاوت با فناوری ۵G است.

در واقع این تکنولوژی ویژگی های جدیدی به اینترنت نسل چهارم یا ۴G LTE موجود اضافه کرده است و اصطلاح ۵G را روی آن قرار داده است و طی یک بیانیه مطبوعاتی آن را به خبرنگاران فرستاده است.

ما پیش از این شاهد بدقولی هایی از این شرکت بودیم، مثلا زمانی که اعلام کرد که سه شهر آمریکایی تا پایان سال ۲۰۱۸، شبکه ۵G را دریافت خواهند کرد. اما خبری که پس از آن منتشر شد این بود که شبکه های ۵G محدود به مناطق بسیار خاص شهرها هستند و هیچ گوشی هوشمند جاری قابلیت دسترسی به این شبکه ها را ندارد!

به نظر میرسد که AT&T متوجه این اشتباه شده است و اصطلاح ۵G را به اسم جدیدی به نام ۵G Evolution تغییر داده است تا شک و شبهات را برطرف کند. در واقع این برند در حال آماده سازی خود برای ورود به اینترنت نسل پنجم است، اما اکنون یک شبکه میان نسل چهارم و پنجم به نام ۵G evolution  ارائه داده است.

 در واقع این شبکه به معنای یک شبکه ۴G است که در حال آماده سازی است که در نهایت به یک شبکه ۵G تبدیل شود. به همین جهت کلمه Evolution به معنای “تکامل” در آن وجود دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید