شرکت Withings اولین ساعت هوشمند خود را تولید کرد

0
586

کالاسودا_ یکی از شرکت های فرانسوی و پیشرو در صنعت تکنولوژی یعنی شرکت Withings، اخیرا اولین ساعت هوشمند خود را تولید کرده است که یکی از بهترین ها در رده خود محسوب می شود.

پیشینه شرکت Withings

این شرکت سابقا متعلق به شرکت نوکیا بوده است ولی در اقدامی تازه سهام شرکت را دوباره برای خود کرد و این موضوع می تواند اتفاق بزرگی برای شرکت Withings باشد. این شرکت در اولین اقدام لوگوی خود را دوباره طراحی و از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت اسپورت و جذاب جدید دارای GPS، شدت سنج میزان اکسیژن و مهم تر از همه تحت برند Withings منتشر شده است.

ویژگی های جدید ساعت هوشمند شرکت Withings

این ساعت هوشمند اسپورت دارای افزونه های مشترکی با مدلی است که تحت برند نوکیا منتشر شده است. این ساعت ها دارای میزان باتری 25 روزه، مانیتور ضربان قلب و اعلان های تلفن همراه است. با استفاده از افزونه جدید GPS کاربران می توانند همه موارد مورد نیاز خود را هنگام قدم زدن، دویدن و دوچرخه سواری بررسی و دنبال کنند. این ساعت هوشمند جدید دارای دستبند سیلیکونی است که می تواند ویژگی خیلی مهم و اساسی برای کاربران باشد.

زیبایی منحصر به فرد این ساعت ها

از نظر زیبایی این ساعت هوشمند شباهت بسیاری زیادی با مدل قبلی آن دارد. این ساعت هوشمند دارای ظاهری شیک و بندی چرمی است. ما در جریان هستیم که شرکت Withings ساعت های هوشمند زیبایی را تولید می کند و با توجه به سابقه شرکت این طراحی جدید در نوع خود جالب توجه است.

شما می توانید از طریق برنامه مخصوص این ساعت هوشمند هدف های مخصوصی را تعیین کنید. مثلا میزان مسافت پیموده شده با دوچرخه. شما هدف هایی را تعیین می کنید که می تواند شما را برای داشتن زندگی سالم تر همراهی کند. این ساعت هوشمند همچنین می تواند کاربران را با ویبره از خواب بیدار کند که در نوع خود جالب به نظر می رسد و نقطه اصلی اینکه این ساعت با اعلان های بی وقت مزاحم خواب کاربر نمی شود.

افزونه اعلان های تلفن همراه نیز در این ساعت هوشمند ارتقا یافته است و دیگر محدودیتی در زمینه تماس، پیام و دیگر مسائل نیست. این ساعت هوشمند می تواند اعلان بیش از 100 برنامه را به شما نمایش دهد. این افزونه نسبت به سری قبلی بهبود یافته است.

رنگ بندی این ساعت های هوشمند مشکی و سفید بوده و دارای دستبند سیلیکونی خاکستری رنگ نیز هستند. این ساعت هوشمند احتمالا در تاریخ 18 سپتامبر و با قیمت 199.95 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها