شش محصول برتر آمازون برای داشتن خانه هوشمند

0
504

اینترنت اشیا، این روزها به زندگی روزمره افراد اضافه شده .حالا دیگر این تبدیل به یک اتفاق عادی شده که ابزارهای خانه را به یکدیگر متصل کنیم و با بهره گیری از خانه هوشمند، زندگی ساده تر دنبال می شود. به همین خاطر تجهیزات خانه هوشمند روزبه روز درحال افزایش هستند. به عنوان مثال، تصور کنید که با یک اپلیکیشن در پارکینگ خانه را باز کرده و وارد خانه شوید و یا چراغها را با بهره گیری از یک اپلیکیشن روشن کنید. اینها درحقیقت بخشی از کاربردهای اینترنت اشیا در زندگی روزمره هستند.

با بهره گیری از اینترنت اشیا می توان مدیریت تمام کارهای خانه را با یک یا دو دانلود انجام داد. در این گزارش قصد داریم تا شش ابزار مرتبط با خانه هوشمند که قابل استفاده برای کاربران تازه کار است و جزو برترین ابزارهای هوشمند سایت آمازون است را به شما معرفی کنیم؛ ابزارهایی جذاب و کاربردی که شما را در داشتن خانه هوشمند کمک خواهد کرد:

محصولات برتر آمازون برای خانه هوشمند

1-آمازون الکسا

آیا کاری هم هست که الکسا نتواند انجام دهد؟ اکو دات، یکی از پرطرفدارترین محصولات خانه هوشمند، می تواند موسیقی پخش کند، آب و هوا را چک کند و نور چراغها را طبق دستور شما تنظیم کند.

آمازون الکسا دات
آمازون الکسا دات

2- هشداردهنده مونوکسید کربن و محافظ دود نست

این امکان وجود دارد که باطری هشداردهنده دود منزل کم شده باشد و دقیق و مرتب کار نکند. نیازی به نگران شدن نیست. کمپانی تجهیزات خانه هوشمند نست دراین زمان به کمک شما خواهد آمد. هشداردهنده دود آن به موبایل شما متصل خواهد شد و اطلاعات دقیق و لحظه به لحظه را برای شما ارسال خواهد کرد تا بدانید که درخانه شما چه می گذرد

3- Ultraloc UL3 BT

درسال 2018 وقت آن فرا رسیده که کلیدها را کنار بگذارید. قفلهای هوشمند Ultraloc UL3 BT چندین راه را برای دسترسی به خانه تان فراهم می کند: یکی از این راه ها استفاده از اپلیکیشن است؛ دیگری استفاده از پسورد با کیبورد و البته تشخیص وشناسایی اثر انگشت. این اپلیکیشن، همچنین می تواند تاریخچه ای از افرادی که به منزل شما دسترسی داشته و به آن وارد شده اند را دراختیارتان قرار دهد. به علاوه یک کلید مخفی در بخش پائینی قفل قرار داده شده تا درصورتی که اطلاعات شما هک شد و یا خواستید تا مثل قبل، از کلید استفاده کنید، بتوانید از آن بهره ببرید.

4- ترموستات Nest Learning

این محصول یکی از شیک ترین ترموستاتهایی است که تابه حال ساخته شده؛ Nest Learning Thermostat حسابی کاربردی و آسان است و به نحوی طراحی شده که فونت آن درشت و قابل خواندن باشد. این ابزار همچنین می تواند دمای هوا را به شما بگوید و قابل اتصال و سازگار با الکسا نیز هست. این ترموستات “انرژی کارآمد” است و با بهره گیری از تکنولوژی حافظه پیشرفته، می تواند عادات دمایی شما را یادبگیرد و بدین ترتیب به شما کمک کند تا هزینه زیادی برای قبوض ماهانه نپردازید.

قطعا این ترموستات یکی از ایده آل ترین ابزارها برای داشتن خانه هوشمند است.

5- Sonos One

این اسپیکر هوشمند کوچک را می توان با صدا تحت کنترل درآورد و روی آمازون الکسا نصب می شود. با بهره گیری از آن می توانید موسیقی باکیفیتی را از آمازون میوزیک، اسپاتفای، SiriusXM، Pandora و …. استریم کنید. به علاوه می توانید از سرویسهای استریم دیگر هم از طریق اپلیکیشن Somos بهره ببرید. یکی از ویژگی های بی نظیر سونوس این است که تمام سیستمهای صوتی خانگی سونوس باهم سازگار هستند و می توانند به صورت وایرلس به هم متصل شوند تا یک خانه هوشمند مجهز و ایده آل داشته باشید.

6-جاروبرقی رباتیeufy Boost IQ

هیچ کسی از جاروبرقی کشیدن خوشش نمی آید. پس شاید بهترین گزینه این باشد که این مسئولیت را برعهده eufy بگذاریم. برخلاف اکثر جاروبرقی های اتوماتیک، RoboVac 11S، دارای سنسورهای جلوگیری از افتادن است تا مانع از افتادن آن شود و درعین حال برای هدایت آسان تر، یک کنترل از راه دور نیز دارد. این جاروبرقی ها، 12 ماه ضمانت دارند. پس برای خرید آن لحظه ای درنگ نکنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها