شکایت فیلیپس از کمپانی‌های فناوری پوشیدنی به جرم نقض قانون کپی رایت

0
409

ایالات متحده پس از شکایت کمپانی فیلیپس ، عملکرد فیت بیت/ Fitbit و گارمین/ Garmin را بررسی خواهد کرد. فیلیپس ادعا می‌کند سازندگان فناوری پوشیدنی ذکر شده، حق ثبت اختراع را زیر پا گذاشته‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، سال جدید برای برخی از سازندگان فناوری‌های پوشیدنی شروع خوبی نبوده است. کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده موافقت کرده است که گارمین، فیت بیت، کمپانی توزیع کننده Ingram Micro و دو تولید کننده چینی (Inventec و Maintek) حق ثبت اختراع فیلیپس را زیر پا گذاشته‌اند.

ظاهراً دستگاه‌های فیت بیت و گارمین با استفاده از فناوری‌هایی نظیر ردیابی فعالیت‌ها، گزارش زنگ هشدار و سنجش حرکات قانون کپی رایت را نقض کرده‌اند.

شکایت اصلی در ماه دسامبر تشکیل شده بود و می‌تواند منجر به تعرفه یا ممنوعیت صریح دستگاههای نقض کننده حق ثبت اختراع فیلیپس شود.

در کمال تعجب پروسه‌ی شکایت به خوبی پیش نمی‌رود. سخنگوی فیت بیت به رویترز اعلام کرده، ادعاهای فیلیپس بدون مدرک و اساس بوده و ناشی از “عدم موفقیت” شرکت هلندی در فضای فناوری‌های پوشیدنی است.

گارمین در این زمینه اظهار نظر نکرده است. فیلیپس ادعا کرده که سه سال پیش در مودر مجوز استفاده از این فناوری با فیت بیت و گارمین مذاکره کرده اما به نتیجه ای نرسیدند.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها