شکایت کاربران آیفون از عمر باتری بعد از نصب آی او اس 16

0
54

کاربران زیادی شکایت کرده‌اند بعد از نصب سیستم عامل آی او اس 16 عمر باتری آیفون‌شان کاهش یافته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از 9to5mac، بعد از گذشت 2 هفته از عرضه سیستم عامل 16 کاربران همچنان شکایت دارند که آپدیت جدید باعث از بین رفتن عمر باتری آیفون‌شان شده است.

هرچند بعد از به روز رسانی نرم افزاری معمولا عمر باتری متفاوت می‌شود، اما این بار اوضاع متفاوت است و شکایت همچنان باقی است.

معمولا بعد از آپدیت، سیستم عامل به کارهایی مانند فهرست مجدد فایل‌ها، عکس‌ها، برنامه‌ها و غیره در پس زمینه گوشی پرداخته و این موضوع عمر باتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از سوی دیگر آی او اس 16 آپدیتی حجیم و عظیم بوده و بنابراین باتری خوری اولیه طبیعی است.

هرچند بعد از آپدیت، شکایات کم شده و فروکش می‌کند اما این بار فرق داشته و شکایت ادامه دار شده است.

با جستجوی ساده در توئیتر، رددیت و تیک تاک می‌توان سیل عظیمی از این شکایات را دید که برخی دوباره از تئوری توطئه نام برده و می‌گویند اپل دوباره کاربران را تحت فشار قرار داده تا گوشی جدید بخرند.

در نظرسنجی انجام شده هفته پیش توسط 9to5mac بیش از 63 درصد از کاربران گفتند عمر باتری آیفون آنها بعد از نضب آی او اس 16 بدتر شده است.

کاربری در سایت رددیت نوشت:” تخلیه باتری من بسیار بیشتر از حد معمول است. من در دفتر کار می‌کنم و در طول روز از ساعت 13 به بعد از گوشی استفاده نمی‌کنم و هیچ چیزی در رفتار من با گوشی تغییر نکرده است. در iOS 15 اکثراً با عمر باتری بین 85 تا 90 درصد به خانه برمی‌گشتم. با iOS 16 بین 65 تا 75 درصد است. این به نظر من زمانی که تقریباً از تلفن من استفاده نمی‌کنم بسیار زیاد است.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها