شکایت ۶ هزار نفر از وضعیت اینترنت

0
103

۶ هزار نفر از وضعیت اینترنت خود به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا همان رگولاتوری در مرداد ماه شکایت کرده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، حدود ۱۰ هزار نفر در مرداد ماه امسال به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وضعیت ارتباطات خود شکایت کرده اند که ۵۲ درصد آن ها یعنی نزدیک به ۶ هزار نفر از وضعیت اینترنت ناراضی بوده اند.

بنابراین گزارش، شکایات کاربران در ۷ حوزه اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، تشعشعات، سرویس‌های ارزش افزوده، دفاتر پیشخوان و خدمات پستی بررسی شده است که خدمات اینترنتی مانند ماه های گذشته همچنان در صدر شکایات مشترکان قرار دارد.

تحلیل داده‌های استخراج شده از خدمات اینترنت که توسط اپراتورهای ارتباطی ارائه شده است نشان می‌دهد که کاربران از کیفیت نامطلوب سرویس، عدم پشتیبانی و ارائه خدمات مناسب، عدم جمع آوری سرویس و مشکلات مربوط به مدل قرارداد و عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده ناراضی هستند و از قطع و وصل مکرر اینترنت وایمکس و مودم های TD-LTE شکایت دارند.

محدودیت زمانی روی مکالمات سامانه پاسخگویی و وجود صف انتظار طولانی جهت اتصال به اپراتور از مصادیق عدم ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب است که در رشد شکایات کاربران در این ماه تاثیرگذار بوده است.

در حوزه تلفن همراه نیز شکایت مشترکان بیشتر به عدم آنتن دهی و عدم دسترسی به شبکه پرسرعت ۳G و ۴G، مشکلات مالی و تعرفه‌ها، خدمات مالکیت و سیم‌کارت و نیز پشتیبانی نامناسب از ارائه خدمات بازمی گردد.

این آمار نشان می دهد که شاکیان تلفن همراه نیز بیشتر از وضعیت اینترنت تلفن همراه در ایران شکایت داشته اند.

این در حالیست که ایران در تمامی شهرها ۳۰ هزار روستای کشور توانسته دسترسی به اینترنت نسل سوم و چهارم را فراهم کند. از سویی دیگر زیر ساخت های دسترسی به اینترنت نسل پنجم را نیز فراهم می کند تا در آینده ای نزدیک بتواند در رقابت با کشورهای بزرگ دنیا از نسل پنجم اینترنت نیز بهره مند شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها