شکست نسخه‌ی کپی تیک تاک به نام فیس‌بوک لاسو

0
1484

تیک تاک یک برنامه محبوب در بین جوانان است و توانسته در مدت زمان کم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. ایده تیک تاک پخش فیلم‌های کوتاه با موسیقی است. فیس بوک Lasso (فیسبوک لاسو) نیز فیلم‌های کوتاه با پیش زمینه موسیقی را اجرا می‌کند؛ اما در بازاری که رقابت انقدر شدید است؛ شانس موفقیت آن بسیار کم بوده و با شکست مواجه شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، این اولین بار نیست که یک برنامه‌ی مارک زاکربرگ شکست می‌خورد.

از این رو، مارک زاکربرگ از این شکست‌ها تجربه زیادی آموخته است و به این نتیجه رسیده که برنامه‌های پراکنده ممکن است همیشه موفق نباشند، بلکه بهتر است ویژگی‌های جدیدی را به برنامه‌های موجود خود مانند اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ اضافه کنند.

در این راستا او از ویژگی Reels در استوری های اینستاگرام رونمایی کرد. بنابراین اکنون می‌توانید فیلم‌های کوتاه همراه با موسیقی را همانند تیک تاک، در استوری های اینستاگرام ایجاد کنید.

بعد از هند، شایعاتی مبنی بر ممنوعیت برنامه‌های چینی از جمله TikTok در ایالات متحده به گوش می‌رسد. اگر این اتفاق بیفتد، TikTok یک بازار بزرگ را از دست خواهد داد.

TikTok در حال حاضر از این ممنوعیت در هند ضررهای زیادی برده است. از این رو این شرایط برای محبوبیت ویژگی جدید اینستاگرام بسیار خوشایند است. به نظر می‌رسد مارک زاکربرگ می‌تواند در کپی کردن ایده TikTok در اینستاگرام موفق شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها