شکست هواوی در برابر سامسونگ ؛ آیا طعنه سامسونگ منطقی است؟

0
552

کمپانی کره ای سامسونگ این روزها تحت فشار بسیار زیادی توسط کمپانی های چینی است. این کمپانی قدرتمند به خوبی می داند که یک اشتباه می تواند هواوی را به پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند تبدیل کند. حال به تازگی اخباری توسط کمپانی سامسونگ در یکی از صفحه های سامسونگ در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که اخبار جالبی را به همراه دارد.

شکست هواوی در برابر سامسونگ در بخش دوربین

وب سایت DxOMark را می توان معبر ترین وب سایت برای دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفت. این وب سایت جهانی چند ساعت پس از رونمایی گوشی های پرچمدار هواوی دوربین این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار داد و امتیاز 112 را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفت اما موضوع شکست هواوی در برابر سامسونگ در بخش دوربین و مجموع امتیاز های به دست آمده است.
به طور کلی سامسونگ موفقیت های چشمگیری در بخش دوربین سلفی به دست آورده و توانسته پرچمدار خود یعنی اس 10 پلاس را به عنوان برترین دوربین گوشی های سلفی معین کند و در بخش دوربین اصلی نیز شاهد امتیاز 109 برای این گوشی هوشمند هستیم. امتیاز 109 در بخش دوربین سلفی برای گوشی های هوشمند پی 20 پرو، میت 20 پرو و گلکسی اس 10 پلاس به دست آمده است.
مهم ترین عامل شکست هواوی در برابر سامسونگ از دیدگاه سامسونگ این موضوع است که پی 30 پرو در بخش دوربین سلفی امتیاز 89 را کسب کرده است و مجموع امتیاز های پرچمدار هواوی از مجموع امتیاز های اس 10 پلاس کمتر است و سامسونگ در بخش دوربین موفقیت های بیشتری در مقایسه با هواوی به دست آورده است.
این موضوه زمانی اعلام شد که پس از موفقیت های پرچمدار هواوی در عکس برداری در نور کم و در بخش زوم یکی از مدیران هواوی اعلام کرد که در این بخش هواوی موفق تر از سامسونگ است و با گوشی های پرچمدار سامسونگ نمی توان کهکشان ها نگاه کرد. معنی گلکسی که پیشوند تمام گوشی های سامسونگ محسوب می شود کهکشان است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها