برنده‌ها و بازنده‌ها: نگاهی به عملکرد شیائومی در سال 2019

0
1102

در سال جاری بازار گوشی‌های همراه شاهد رشد بسیاری از ترندهای جدید بود – از صفحه نمایش با سرعت رفرش بالا تا سنسورهای دوربین 108 مگاپیکسل گرفته تا دوربین های پریسکوپ. اولین گوشی‌های تاشو به فروش رفتند نمایشگرها منحنی تر شدند و سوراخ های پانچ را بزرگ کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، برخی مارک ها از این ترندها به نفع خود استفاده کرده و در بازار رشد می‌کنند، برخی دیگر این ترندها را از دست می‌دهند. در این مقاله ما نگاهی می اندازیم به تلاش‌های شرکت شیائومی در سال 2019.

شیائومی در سال 2019 – در بیشتر بخش‌ها – همچنان در مسیر درست حرکت کرده است. یک دوربین 108 مگاپیکسلی با Mi Note 10 برای ما به ارمغان آورد ، و گوشی های Mi 9 عالی بودند.

برنده: خانواده سری Mi 9

پرچمداران سری Mi 9 را شاید بتوان یکی از برگ برنده‌های شیائومی در سال 2019 محسوب کرد. امسال در مجموع هشت گوشی از سری می معرفی شد و بیشتر آنها در قیمتگذاری کاملا مقرون به صرفه بودند. این گوشی ها عملکرد عالی خود را تضمین کرده اند.

بازنده: می میکس آلفا

سری می میکس با رویکرد آینده نگرانه و طراحی‌های خلاقانه سزاوار موفقیت‌های مهمی است اما می میکس آلفا فقط یک گوشی عجیب و غریب است که به عنوان یک مفهوم بیشتر کارایی دارد. دوام نیز یکی دیگر از مسائل نگران کننده این گوشی است. دلیل زیادی برای خرید این گوشی 2800 دلاری وجود ندارد.

برنده: می نوت 10

دوربین گوشی‌های هوشمند به طور فزاینده‌ای بهتر می‌شوند و می نوت 10 نیز یکی از همین گوشی هاست. جدا از اینکه سنسور 108 مگاپیکسلی در دوربین این گوشی به کاررفته است، این دوربین سناریوهای عکاسی متفاوتی در روز و شب دارد. دو ماژول تله فوتو نیز در این گوشی تعبیه شده است.

بازنده : Mi A3

سری A گوشی های می شیائومی که قدمت آن به سال 2017 برمی‌گردد، از سری گوشی‌های مقرون به صرفه است. این گوشی با اینکه یک میان رده عالی است اما کیفیت صفحه نمایش آن 720 پیکسل است و بسیاری 1080 پیکسل را ترجیح می دهند. چرا که قابلیت خواندن متن در زیر نور خورشید در این گوشی بسیار پایین بود و خروجی صوتی نیز حرفی برای گفتن نداشت.

برنده: پوشیدنی‌ها

گجت‌های پوشیدنی شیائومی یکی دیگر از برندگان در سال 2019 هستند. بخش پوشیدنی این برند طی چند سال گذشته با نرخ قاب توجهی رو به رشد بوده است. به راحتی می‌توان دریافت که چرا  ردیاب های تناسب اندام مانند می بند 3 و 4 تا این حد پرفروش بوده اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها