صبحانه مدیر گوگل چیست؟

0
546

ساندار پیچای مدیر گوگل، اخیرا در مورد عادات غذایی خود مانند صبحانه و فعالیتهایش پس از بیدار شدن از خواب صبحت‌های جالبی کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gadgetsnow،  بد نیست بدانیم این مدیر هندی موفق در دره سیلیکون ولی چه موادی را به عنوان صبحانه قبول دارد و می خورد؟

مدیرعامل گوگل در مصاحبه خود با یک سایت فناوری فاش کرد که روتین صبح‌های او چیست و چه چیزی به عنوان صبحانه می‌خورد. حقیقت این است که ساندار پیچای گیاهخوار است و به چای انگلیسی علاقه دارد و از آنجایی که گیاهخوار است همیشه در صبحانه‌اش تخم مرغ وجود دارد.

او می گوید: “من نیاز به دریافت پروتئین دارم و به همین دلیل هر روز صبح املت می خورم”. بنابراین پیچای علاوه بر چای و املت هر روز نان تست هم می‌خورد و این سه در کنار هم تشکیل دهنده صبحانه پیچای هستند.

همچنین او می‌گوید که هر روز ساعت 6:30 تا 7 بیدار می‌شود و همواره به این تاکید کرده است که شخص سحرخیزی نیست! سپس اندکی ورزش می کند و گاهی بعدازظهرها را نیز به این کار اختصاص می‌دهد.

پیچای عادت دارد که صبح‌ها روزنامه وال استریت ژورنال را بخواند و نسخه کاغذی را به الکترونیکی ترجیح می‌دهد. اما آیا این کار فایده ای دارد؟ بله. تحقیقات ثابت کرده است که خواندن نسخه کاغذی به جای الکترونیکی موجب به خاطر سپاری بهتر متن در حافظه می‌شود. منبع دیگر روزنامه خوانی او نیویورک تایمز است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها