اخبار

صحبت‌های مدیر اجرایی اپل در مورد نژاد پرستی

ایالات متحده در جریان اعتراضات به قتل جوان سیاه پوست، جرج فلوید، دچار بحران شده است. در این راستا، اپل بیانیه‌ای را صادر كرد كه نابرابری‌هایی موجود در جوامع سیاه پوست در ایالات متحده را تأیید می‌کند. بیانیه کوک با عنوان “صحبت از نژادپرستی/Speaking Up on Racism” منتشر شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، تیم کوک در این بیانیه اعلام کرد نژادپرستی از گذشته دردناک بوده و این مسئله تنها در قالب خشونت نبوده است؛ بلکه در تجربه روزمره، سیستم عدالت کیفری ، بیماری در جوامع سیاه و قهوه‌ای پوست، خدمات و آموزش‌هایی که فرزندان دریافت می‌کنند؛ این تبعیض دیده می‌شود.

در حالی که قوانین تغییر کرده است، واقعیت این است که حمایت از این جوامع هنوز به طور جهانی اعمال نمی‌شود. ما از زمانی که در آمریكا بزرگ شده‌ایم، شاهد پیشرفت‌هایی بودیم، اما جوامع رنگی پوست همچنان از تبعیض نژادی آسیب می‌بینند.

من بسیاری از افراد را دیده‌ام که از رنگ پوست خود می‌ترسند و تا زمانی که هر یک از ساکنان این سرزمین که عشق، کار و زندگی خود در این کشور می‌گذارند؛ آزادی نداشته باشندما به موفقیت نخواهیم رسید.

در اپل، مأموریت ما همیشه ایجاد فناوری‌هایی بوده که به مردم این امکان را می‌دهد تا جهان را به سمت بهتر شدن تغییر دهند. ما همیشه از نیروهای متنوعی استفاده می‌کنیم.

ما متعهد هستیم که کار خود را ادامه دهیم تا منابع و فناوری های مهم را به سیستم‌های کمکی مدارس بیاوریم و در کنار آن متعهد هستیم که به مبارزه با عوامل مخرب که به طور نامتناسب به جوامع سیاه و سایر جوامع رنگی آسیب می‌رساند؛ مقابله کنیم.

درگذشت جرج فلوید تکان دهنده و غم انگیز است و ما باید به مراتب بالاتری از زندگی دست پیدا کرده و جامعه‌ای را بسازیم تا در بالاترین آرمان‌های برابری و عدالت زندگی قرار گیرد.

با هر نفسی که می کشیم، باید متعهد شویم که با ایجاد تغییر و یک دنیای بهتر و عادلانه‌تر برای همه گام برمی‌داریم.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش