صدور یک میلیون و ۵۳۰ هزار پیامک ثبت تخلفات رانندگی

0
204

از ابتدای امسال تا کنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۲۰۰ پیامک ثبت تخلفات رانندگی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، سردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا از صدور یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۲۰۰ پیامک ثبت تخلفات رانندگی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

وی افزود: افرادی که معتقدند پیامک به دست‌شان نرسیده عمدتاً یا شماره تلفن همراهشان اشتباه است یا شماره‌شان تغییر کرده که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تغییر آن اقدام کنند.

او همچنین از برنامه‌ریزی برای ایجاد سازوکاری جدید در تعویض پلاک و شماره‌گذاری خبر داد و گفت: در حال راه‌اندازی سامانه‌ای هستیم که براساس آن هر شهروند یک پروفایل و آیدی داشته باشد و امور مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی را با مشخصه خود انجام دهد. حتی این پروفایل را می‌توان برای دریافت کلیه خدمات ناجا نیز تعمیم داد و دیگر در آن نیازی به دریافت کارت ملی یا شماره ملی و… نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت فعلی دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف در جاده‌های کشور گفت: ۱۹۳۲ دوربین ثبت تخلف و ۸۲۹ دوربین نظارتی در جاده‌های کشور داریم که در مجموع تعداد آن به ۲۷۶۲ مورد می‌رسد. طبق توافقی که با وزارت راه انجام شده باید ۲۰۰۰ دوربین در سال جاری اجرا شود که مقدمات اولیه آن انجام شده و تعداد این دوربین‌ها افزایش خواهد یافت.

هادیان فر با بیان اینکه پلیس به دنبال هوشمند سازی و استفاده از روش‌های نوین است، گفت: به زودی به جای جرثقیل‌ها که هم خساراتی را به خودرو ممکن بود وارد کند و هم به محل درآمدزایی برای برخی از پارکینگ‌ها و جرثقیل‌ها تبدیل شده بود، حذف شده و از قفل چرخ به جای حمل با جرثقیل استفاده می‌شود که امیدواریم ابزارهای این اقدام فراهم شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها