صفحه نمایش بدون حاشیه پیکسل بوک 2 در تبلیغات

0
451

کالاسودا گوگل پیش از این وعده داده بود که همراه با رونمایی گوشی های جدید پیکسل، از لپ تاپ جدید پیکسل بوک 2 خود نیز رونمایی خواهد کرد.

این غول تکنولوژی به تازگی گام هایی را برای مارکتینگ این محصول برداشته است که از جمله آن می توان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی و پلتفرم مجازی اشاره کرد. علاقه مندان به دنیای فناوری با دیدن تصاویر این تبلیغات متوجه خواهند شد که پیکسل بوک 2 از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره خواهد برد. در چند روز گذشته جزئیاتی از آخرین نسخه سخت افزاری گوگل برای کروم بوک نیز منتشر شده است.

به نظر می رسد که گوگل دو مدل مجزا از پیکسل بوک 2 در رویداد رسانه ای ماه اکتبر را رونمایی خواهد کرد و آخرین تصاویر نشان می دهد که صفحه نمایش این لپ تاپ عملا یک صفحه نمایش بدون قاب است. نسل اول لپ تاپ گوگل از سیستم عامل کروم نیز بهره می برد و یکی از بهترین کروم بوک های موجود در بازار بود.

در حالی که این دستگاه عملکرد مناسبی را از خود نشان داد اما انتقادی که به آن شد، دارا بودن حاشیه های زیاد در اطراف نمایشگر خود است. نسل اول پیکسل بوک گوگل با قیمت بالایی به بازار عرضه شد. این احتمال وجود دارد که گوگل قیمت نسل آینده این محصول را کاهش دهد.

گوگل اکنون با تصاویری که منتشر کرده و همچنین با تبلیغ تصاویری از لپ تاپ های بدون حاشیه خود در فضای مجازی، نشان می دهد که نسبت به این انتقادها واکنش نشان داده و حاشیه های اضافی را حذف کرده است. ممکن است مدل پیکسل بوک 2 با این طراحی، نام کد اطلس را به خود بگیرد. این لپ تاپ، مانند مدل نسل فعلی، با لولای 360 درجه خود حالتی میان لپ تاپ و تبلت خواهد داشت. جالب است بدانید که تصاویر این دستگاه به صورت لو رفته نیست و به صورت رسمی به وسیله تبلیغات رسمی گوگل روی فیس بوک منتشر شده است.

همچنین آخر هفته نیز یک ویدئوی کوتاه از این محصول به بیرون درز پیدا کرد که نشان می داد با یک دستگاه در قابی نازک و کلیدهای گرد در طراحی صفحه کلید طرف هستیم.  البته ویدئوی گرفته شده از نمای نزدیک دستگاه است و طراحی کلی را نشان نمی دهد. برخی منتقدان نیز پیکسل بوک 2 را تبلتی دارای صفحه کلید می دانند. این دستگاه می تواند فضای رقابت را برای مایکروسافت و اپل سخت تر کند.  باید منتظر رونمایی این محصول در رویداد قریب الوقوع گوگل باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید