صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ چه ابعادی دارد؟

0
263

کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی فولد را توانست زودتر از رقیب چینی خود هواوی روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و با قیمتی کمتر از رقیب چینی خود این گوشی هوشمند را روانه بازار فروش کرده است. صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ با وجود اینکه ضعف هایی دارد اما اولین محصول منعطف سامسونگ به شمار می رود و جذابیت های بسیار به همراه دارد.
در این بخش قصد داریم به بررسی صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ و ابعاد آن بپردازیم. این گوشی هوشمند برخلاف میت ایکس هواوی که تنها یک رنگ دارد از چهار رنگ مشکی، نقره ای، آبی و سبز تشکیل شده و روانه بازار فروش شده است.

صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ چه شرایطی دارد؟

صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ کوچکتر از رقیب چینی خود است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش داینامیک آمولد ساخته شده و حدود 7.3 اینچ است. در این حالت شاهد نسبت تصویر 16 به 10 هستیم و تراکم پیکسلی 414 و رزولوشن 1536 در 2152 شرایط بسیار خوبی را برای این محصول ایجاد می کند. اما نکته جالب توجه این محصول زمانی است که صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ را تا می کنیم و با یک گوشی هوشمند 4.6 اینچی رو به رو می شویم.
این گوشی هوشمند 4.6 اینچی از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد و ابعاد یک گوشی هوشمند کوچک را به خود می گیرد. در این حالت شاهد نسبت تصویر 21 به 9 خواهیم بود. هرچند که رزولوشن این محصول کمی پایین تر از رقیب اصلی خود است با این وجود صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ کیفیت خوبی دارد و تنها نگرانی در زمان تاشدن این گوشی است که با ایراداتی فنی مدتی پیش مواجه شده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها